Společnost


PKA-MOTIVE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33216Zakoupené nefunkční zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2019, před 6 lety

Hana Zedníčková

Znění stížnosti

Na e-shopu navitech.cz jsem zakoupila navigační DVD do auta s aktuálními mapami.Zboží dorazilo i s fakturou cca do týdne.Mapy jsem se pokoušela nainstalovat do auta a bez výsledku.Kontaktovala jsem e-shop,kde přišla odpověď,že by mělo vše fungovat.Stačí prý vyčistit mechaniku.Učinila jsem tak a DVD pořád nefungovalo.Když jsem se chtěla domluvit na vrácení zboží, tak volané číslo bylo vypnuté,další mi nikdo nebere a na emaily neodpovídají.Teď jim budu psát dopis s tím,že žádám vrácení peněz a uvidím, jak se k tomu postaví.Každopádně podle recenzí,co jsem dohledala na internetu,je toto podvodný e-shop a vždy ,,shrábnou,, peníze a zboží je nefunkční a nepoužitelné.Myslím,že peníze už nikdy neuvidím.


Produkt

Audi MMI 2G-2018 mapy s českými hlasovými povely, Kód: MMI2G2018, FA: 1905000322


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet spotřebitele/odběratele!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2019 10:55, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitelka věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2019 11:27, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.