Společnost


Kiboon Electronics a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3322Neuznaná reklamace tablet GoClever tab A104.2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2014, před 11 lety

Gabriela Strnadová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Tablet byl zakoupen narychlo (kus vystavený na prodejně) dne 21.12.2012. Tablet byl tudíž nabitý a všechny funkce nám prodejce ukázal. Při balení ještě prodejce dohledával někde nabíječku, až posléze nějakou přinesl. Doma nám kabel vypadával z konektoru, ale protože to není vysoká částka, nahradili jsme kabel jiným, z vlastních zdrojů a více věc neřešili.
Asi po půl roce se začal při práci tablet sám restartovat a po nějaké době třeba zmizela jen část obrazovky, nebo zčervenala či zezelenala. Vždy šel ale restartovat a pracoval pak nějakou dobu v pořádku. Po delší době ale najednou nešel nabít - neukázala se ikona pro dobíjení.
Do opravy jsem tablet odnesla 1.12.2013. Pracovnici jsem vše vylíčila stejně jak je popsáno výše, do protokolu zaznamenala: nelze zapnout, nedrží konektor k nabíjení a nabíječka se rozpadá (do opravy jsem dala původní kabel, s tím, že jsem jí ukazovala, že ten náš drží dobře, nabíječka byla převázána izolepou, neboť se opravdu rozpadla). Stav opotřebení: jemné rýhy na zadní ploše, poškrábaný.
Po týdnu mi pracovník prodejny volal, že mi má vyřídit, že reklamaci mi neuznávají, že tablet nám musel spadnout a pokud chceme opravu tak cena je vyčíslená na 2400,-Kč. Sdělila jsem mu aby tablet zaslali zpět bez opravy.
Na protokolu z opravy stojí pouze: "Popis závady: nenabíjí, utržen USB napájecí port, Způsob vyřízení: Neuznáno". Důvod není uveden. Tablet mi nespadl, není ani nijak natlučen, či odštípnut, ani jinak znehodnocen,..
Nevím zda je nějak možné dokázat, že mi tablet nespadl a i cena za opravu USB portu mi přišla nepřiměřeně vysoká vzhledem k pořizovací ceně (3695,-Kč) a myslím, že původně, tak jak se tablet choval bych usuzovala na chybu software.
Do dnešního dne jsem nic jiného nepodnikala, neboť jsem se na stránkách ČOI dočetla, že neuznaná reklamace může být řešena pouze soudní cestou.
Při vyhledávání chyb těchto tabletů jsem narazila na diskuse právě ohledně této značky a spotřebitelé popisují stejné závady - problémy s nabíjením, a stejný postoj prodejců. Např: http://tablety.heureka.cz/goclever-tab-a104/poradna-otazka/190092/.
Moc děkuji Strnadová


Produkt

GoClever TAB A 104.2, GCTA10422012091122


Požadované řešení

Uznání záruční opravy a opravení nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2014 13:21, před 11 lety

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Jestliže není reklamace písemně odůvodněna, je možné podat podnět pro porušení § 19 zákona o ochraně spotřebitele České obchodní inspekci. Neuznaná reklamace může být rozporována znaleckým posudkem. Vzhledem k faktu, že se jedná o osobu nezávislou a s určitou odbornou kvalifikací, je možné se soudnímu sporu vyhnout, pokud prodejce bude výsledek znaleckého posudku respektovat. V uvedeném případě je ale určitý prostoj mezi uplatněním reklamace a případným pořízením znaleckého posudku. Bylo by nutné prokázat, že znalec posuzuje zboží ve stavu, v jakém ho mohl posoudit prodejce. Dále by znalec musel v posudku vyslovit závěr, že se jedná o vadu a nikoli mechanické poškození, na které se záruka nevztahuje. Možná by v této souvislosti bylo vhodné znovu uplatnit reklamaci a trvat na vystavení reklamačního protokolu, který bude mít všechny zákonné náležitosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 10:35, před 10 lety

Společnost Kiboon Electronics a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz,

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.