Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#33220Reklamace služeb k TVO2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2019, před 6 lety

Jana Kovácsová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 2.6. mi v odpoledních hodinách začal vypadávat program v TV. Nepřikládala jsem k tomu velký význam, protože od této společnosti přenos vysílání vypadává často. Bohužel, ale od té doby televize nejde. V úterý jsem se zastavila na pobočce v Europarku Štěrboholy, kde mi pracovník pomohl tím, že mi dal telefon na podporu, protože se tam nemohl dovolat. Samozřejmě mě hned začal nabízet další služby. Ani já se ten den nedovolala. Ve středu odpoledne jsem se spojila s podporou O2 a za její pomoci jsme došli
k závěru, že je asi porouchaný seto box a že si ho mám jít vyměnit, protože ho mám v záruce. Opět jsem navštívila pobočku ve Štěrboholech, kde si chtěli převzít můj seto box na opravu, vzhledem k tomu, že ho mám na splátky, tak ho mám zaplacen více jak z poloviny, a že mi zapůjčí nový. Ten nový jsem, ale zálohovat částkou 500 Kč. Takže jsem odešla bez zapůjčeného seto boxu, protože nevidím důvod, proč bych měla platit zálohu za jejich majetek, když si prodejna nechává zase majetek můj. Hlavně mě neustále nabízí nové produkty a služby.


Produkt

Nefunkční modem O2IPNA0528704315


Požadované řešení

Výměnu modemu, i třeba zapůjčení během opravy, ale bez jakékoli platby. Dále odečtení z účtu za dobu, co nemohu používat služeb TVO2.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2019 15:16, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2019 15:33, před 6 lety

Dobrý den,

mrzí mě, že bylo nutné set-top box reklamovat. Z naší strany nabízíme možnost zapůjčení náhradního zařízení nad rámec reklamace a v tomto případě je vyžadována záloha. Stávalo se, že si zákazník raději ponechal zapůjčené zařízení, než by se poté vrátil po vyřízení reklamace pro své zařízení. Mrzí mě to, ale pokud potřebujete po dobu reklamace půjčit náhradní set-top box, lze to zajistit pouze s vratnou zálohou.
Reklamace samotného zařízení nemá vliv na poskytovanou službu a její účtování, pokud se zjistí, že potíže nejsou na naší straně v rámci poskytování služby, ale v zařízení. Bohužel se může stát jako u jiného spotřebního zboží, že se u daného kusu objeví vada. V tomto případě se služba standardně účtuje. Vyúčtování však máte právo reklamovat do dvou měsíců od jeho vystavení.
Jestliže s účtovanou částkou za službu nesouhlasíte, doplňte mi prosím do neveřejných údajů telefonní číslo služby a celé jméno majitele, jestliže není služba vedena na vás. Předám následně vaší reklamace na specializované oddělení.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.6.2019 16:22, před 6 lety


Jana Kovácsová

Dobrý den, pokud je seto box rozbity, je nutné z Vaši strany zajistit nápravu. Seto box mám v záruční lhůtě, z tohoto důvodu nevím, proč bych měla platit, i zalohou, za placené služby. Zálohu bych chápala, kdybych neměla zařízení v záruční lhůtě. Otázkou je, proč Vám zákazníci seto box nevrací. Vaše služby nejsou na takové úrovni, jak všude reklamujete a tím dochází z Vaši strany ke klamání zákazníka. Není týden, aby příjem programu nevypadaval. A abych platila za služby, které nemohu čerpat podle smlouvy, tak s tím jsem se setkala jen u Vás. S pozdravem Kovácsová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2019 16:54, před 6 lety

Jestliže bylo zařízení dodáno spolu se službou a je podmínkou k užívání služby dodávané společností, potom se nám postup společnosti při reklamaci jeví jako nepřiměřený. Pokud je set-top box vadný, potom je vadný proto, že společnost porušila svou smluvní povinnost dodat bezvadné zboží. Tím, že spotřebitelce službu účtuje i v době, kdy ji spotřebitelka kvůli záruční opravě set-top boxu nemůže využívat, přenáší společnost na spotřebitelku odpovědnost za vadné plnění, které společnost způsobila sama. Spotřebitelce proto doporučujeme vyúčtování reklamovat (viz naše úvodní vyjádření).

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2019 17:01, před 6 lety

Dobrý den,

jestliže je zařízení v zákonné lhůtě zodpovědnosti za vadu vadné, je nutné ho reklamovat. Z naší strany samozřejmě reklamace přijmeme a set-top box se odešle do autorizovaného servisního střediska. Není však povinnost z naší strany zapůjčit zdarma náhradní zařízení po dobu vyřízení reklamace. Nabízíme možnost zapůjčit po dobu řešení reklamace zařízení za vratnou zálohu. Je na vás, jestli tuto možnost využijete nebo ne. Je mi líto, ale jinou možnost nenabízíme. Děkuji za pochopení.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.6.2019 05:16, před 6 lety


Jana Kovácsová

Dobrý den, děkuji za odpověď, ale bohužel si stále myslím, ze je to špatný přístup a není to pro mně odpověď na moji otázku. Já svěřují svůj majetek společnosti, tak proč musím za zapůjčení platit zálohu, když tato společnost mi prodává svůj vadný výrobek. Bohužel, tento spor nerozhodneme, protože v těchto případech je většina spotřebitelů ochotna zálohu zaplatit. S pozdravem Kovácsová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2019 07:09, před 6 lety

Dobrý den,

je mi líto, ale jinou odpověď pro vás nemám. V případě, že budete chtít využít možnost zapůjčení náhradního set-top boxu při řešení reklamace zařízení, bude vyžadována vratná záloha. Je na vás, jestli se rozhodnete náhradní set-top box půjčit nebo ne.
Službu O2 TV lze sledovat dle podmínek na set-top boxu a dále na 4 dalších elektronických zařízení v rámci měsíčního poplatku. Mezi další elektronická zařízení patří např. počítač, mobilní telefon nebo tablet s ohledem na podporovaný operační systém nebo i prohlížeč. Set-top box není jediným zařízením, na kterém lze O2 TV sledovat a také není podmínkou si ho při zřizování služby zakoupit a lze tak vysílání sledovat na dalších zařízeních.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2019 05:55, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2019 06:52, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.