Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,mujsyn se ucházel o místo krupiera u pana Smyrka.Poskytnul své údaje, ale údajně nic nepodepsal a nenastoupil na kurz.Po telefonickém i písemném žadání o zaslání kopie podepsané smlouvy nic nezaslalje po emailu se domáhá o zaplacení 35000.Muj syn na tom neni bohuzel psychicky moc dobře a je v leceni na psychiatrickem odděleni a tento jeho neuvaženy krok a emaily od p.Smyrka jej uvádějí do nepříjemného zdravotního stavu. Vím o více případech kde pan Smyrk takto mladé a nezkušené zlákal.
Nevím jak postupovat dále, aby synovi nevznikl dluh který převezme exekutor
|
Tweet |
V případě soudního sporu by musel podnikatel prokázat, že smlouva byla uzavřena a že existuje právní důvod, na základě kterého se podnikatel může domáhat zaplacení údajného dluhu. Spotřebitelovi doporučujeme, aby trval na předložení smlouvy. Podnikatel má již před uzavřením smlouvy vůči spotřebitelovi širokou informační povinnost. Pokud má takovou povinnost před uzavřením smlouvy, lze analogicky dovodit, že stejné bude platit i po uzavření smlouvy (zájem spotřebitele znát obsah svého závazku je zřejmý).
Pokud by se podnikatel rozhodl vymáhat údajný dluh soudní cestou, měl by před podáním žaloby zaslat spotřebitelovi nejprve předžalobní upomínku a teprve následně podat žalobu u místně příslušného obecného soudu (bude se jednat o okresní soud, v jehož obvodu má spotřebitel trvalé bydliště, případně o Městský soud v Brně nebo některý z obvodních soudů pro jednotlivé pražské městské části, nachází-li se spotřebitelovo bydliště v Brně nebo v Praze). Bude-li spotřebitelovi doručena předžalobní výzva, elektronický platební rozkaz nebo návrh na zahájení soudního řízení, doporučujeme spotřebitelovi, aby bez zbytečného odkladu vyhledal služeb advokáta. Seznam advokátů je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/advokati.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.