Společnost


Stephen Peter Smyrk

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33221Krupiersky kurz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2019, před 6 lety

Žaneta Gösslova

Znění stížnosti

Dobrý den,mujsyn se ucházel o místo krupiera u pana Smyrka.Poskytnul své údaje, ale údajně nic nepodepsal a nenastoupil na kurz.Po telefonickém i písemném žadání o zaslání kopie podepsané smlouvy nic nezaslalje po emailu se domáhá o zaplacení 35000.Muj syn na tom neni bohuzel psychicky moc dobře a je v leceni na psychiatrickem odděleni a tento jeho neuvaženy krok a emaily od p.Smyrka jej uvádějí do nepříjemného zdravotního stavu. Vím o více případech kde pan Smyrk takto mladé a nezkušené zlákal.


Požadované řešení

Nevím jak postupovat dále, aby synovi nevznikl dluh který převezme exekutor


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2019 07:32, před 6 lety

V případě soudního sporu by musel podnikatel prokázat, že smlouva byla uzavřena a že existuje právní důvod, na základě kterého se podnikatel může domáhat zaplacení údajného dluhu. Spotřebitelovi doporučujeme, aby trval na předložení smlouvy. Podnikatel má již před uzavřením smlouvy vůči spotřebitelovi širokou informační povinnost. Pokud má takovou povinnost před uzavřením smlouvy, lze analogicky dovodit, že stejné bude platit i po uzavření smlouvy (zájem spotřebitele znát obsah svého závazku je zřejmý).

Pokud by se podnikatel rozhodl vymáhat údajný dluh soudní cestou, měl by před podáním žaloby zaslat spotřebitelovi nejprve předžalobní upomínku a teprve následně podat žalobu u místně příslušného obecného soudu (bude se jednat o okresní soud, v jehož obvodu má spotřebitel trvalé bydliště, případně o Městský soud v Brně nebo některý z obvodních soudů pro jednotlivé pražské městské části, nachází-li se spotřebitelovo bydliště v Brně nebo v Praze). Bude-li spotřebitelovi doručena předžalobní výzva, elektronický platební rozkaz nebo návrh na zahájení soudního řízení, doporučujeme spotřebitelovi, aby bez zbytečného odkladu vyhledal služeb advokáta. Seznam advokátů je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2019 10:42, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.