Společnost


Courlux International SA

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#33223Telefonické rušení zasilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2019, před 6 lety

Vladimíra Šnajdrová

Znění stížnosti

Několikrát jsem telefonicky rušila zásilky a přesto mi chodí dále.Vždy jsem je poslala poštou zpět a opět mi došla.Opět odesláno zpět i s dopisem.Pokud mi dojde upomínka,nebo chtít zaplatit budu to muset řešit jinak.Prostě zásilky už nechci odebírat.



Děkuji Šnajdrová


Produkt

břity na holítka


Požadované řešení

Neposílat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2019 15:04, před 6 lety

Dle obchodních podmínek společnosti Courlux International SA může spotřebitel kupní smlouvu kdykoliv vypovědět, a to zasláním písemné výpovědi prodávajícímu na adresu zákaznického servisu v ČR, případně telefonicky na uvedených kontaktech. Prodávajícího lze písemně kontaktovat přes zákaznický servis v ČR pro značku Visage d'Or: P.O. Box č. 54, 225 54 Praha 025. Telefonicky lze informace získat na tel.: 283 08 08 06, fax 283 93 39 69, e-mail: cz@courlux.com. Při veškeré komunikaci se zákaznickým servisem je vhodné uvést své zákaznické číslo.

Vzhledem k tomu, že společnost Courlux International SA nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.

Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.

Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2019 11:26, před 6 lety

Stížnost znovu otevíráme a poskytujeme společnosti prostor k vyjádření. Bohužel došlo v našem systému k technické chybě a společnosti nebyla odeslána informace o publikování stížnosti. Společnost se tak o stížnosti dozvěděla až teď.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2019 14:04, před 6 lety

Ze strany zákaznického servisu pro firmu Courlux potvrzujeme, že zasílání veškerých produktů značky Estelle na adresu paní Vladimíry Šnajdrové, zákaznické číslo: 73069176870, bylo ukončeno a zrušeno dne 8. 7. 2019.
Poslední zásilka s náhradními holicími hlavicemi značky Estelle byla vrácena zpět na firmu Courlux dne 5. 6. 2019. Tímto byla vypořádána pohledávka za fakturu číslo 73041108014, takže potvrzujeme, že k dnešnímu dni, tj. 12. 7. 2019, firma Courlux neeviduje za paní Šnajdrovou žádnou pohledávku.
Co se týká způsobu ukončení zasílání, je možné tak učinit telefonicky na naši zákaznickou linku, kdy k ukončení zasílání dojde již během rozhovoru s operátorkou, a to okamžitě po oznámení zákazníka, že si přeje veškeré zásilky ukončit. Není důvod, proč by operátorka zasílání neukončila, pokud od zákazníka jasně tento požadavek zazněl, a ona mu poté zrušení zasílání daného produktu potvrdila.
Dále pokud zákazník vrací zpět zásilku se zbožím, o které již nemá zájem, a napíše na fakturu jasně požadavek na ukončení zasílání, a nebo do zásilky přiloží dopis s vyjádřením tohoto požadavku, dojde k ukončení zasílání toho dne, kdy je zásilka fyzicky vrácena zpět na zákaznický servis v ČR, a je zde převzata a zpracována naší operátorkou. Opět není důvod, aby operátorka, která vrácenou zásilku zpracovává a vidí jasný písemný požadavek na ukončení zasílání, tak aby toto neprovedla a řádně neukončila zasílání v systému a evidenci zákazníků.
Jedinou možností, proč by k ukončení zasílání nedošlo, je technická chyba v systému a nebo selhání lidského faktoru.
Abychom tuto možnost mohli ověřit, bylo by nutné, aby paní Šnajdrová uvedla přesné datum, kdy na naši zákaznickou linku telefonovala, (nejlépe i přesný čas), a z jakého telefonního čísla. Pak bychom tento hovor dohledávali a prověřovali jeho průběh.
Vrácené faktury a doručené dopisy zpětně prověřit nelze, neboť jsou okamžitě po zpracování skartovány.

Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2019 15:23, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla reagovat, případně věc uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2019 14:11, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2019 08:41, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.