Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Několikrát jsem telefonicky rušila zásilky a přesto mi chodí dále.Vždy jsem je poslala poštou zpět a opět mi došla.Opět odesláno zpět i s dopisem.Pokud mi dojde upomínka,nebo chtít zaplatit budu to muset řešit jinak.Prostě zásilky už nechci odebírat.
Děkuji Šnajdrová
břity na holítka
Neposílat
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti Courlux International SA může spotřebitel kupní smlouvu kdykoliv vypovědět, a to zasláním písemné výpovědi prodávajícímu na adresu zákaznického servisu v ČR, případně telefonicky na uvedených kontaktech. Prodávajícího lze písemně kontaktovat přes zákaznický servis v ČR pro značku Visage d'Or: P.O. Box č. 54, 225 54 Praha 025. Telefonicky lze informace získat na tel.: 283 08 08 06, fax 283 93 39 69, e-mail: cz@courlux.com. Při veškeré komunikaci se zákaznickým servisem je vhodné uvést své zákaznické číslo.
Vzhledem k tomu, že společnost Courlux International SA nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.
Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.
Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Stížnost znovu otevíráme a poskytujeme společnosti prostor k vyjádření. Bohužel došlo v našem systému k technické chybě a společnosti nebyla odeslána informace o publikování stížnosti. Společnost se tak o stížnosti dozvěděla až teď.
Ze strany zákaznického servisu pro firmu Courlux potvrzujeme, že zasílání veškerých produktů značky Estelle na adresu paní Vladimíry Šnajdrové, zákaznické číslo: 73069176870, bylo ukončeno a zrušeno dne 8. 7. 2019.
Poslední zásilka s náhradními holicími hlavicemi značky Estelle byla vrácena zpět na firmu Courlux dne 5. 6. 2019. Tímto byla vypořádána pohledávka za fakturu číslo 73041108014, takže potvrzujeme, že k dnešnímu dni, tj. 12. 7. 2019, firma Courlux neeviduje za paní Šnajdrovou žádnou pohledávku.
Co se týká způsobu ukončení zasílání, je možné tak učinit telefonicky na naši zákaznickou linku, kdy k ukončení zasílání dojde již během rozhovoru s operátorkou, a to okamžitě po oznámení zákazníka, že si přeje veškeré zásilky ukončit. Není důvod, proč by operátorka zasílání neukončila, pokud od zákazníka jasně tento požadavek zazněl, a ona mu poté zrušení zasílání daného produktu potvrdila.
Dále pokud zákazník vrací zpět zásilku se zbožím, o které již nemá zájem, a napíše na fakturu jasně požadavek na ukončení zasílání, a nebo do zásilky přiloží dopis s vyjádřením tohoto požadavku, dojde k ukončení zasílání toho dne, kdy je zásilka fyzicky vrácena zpět na zákaznický servis v ČR, a je zde převzata a zpracována naší operátorkou. Opět není důvod, aby operátorka, která vrácenou zásilku zpracovává a vidí jasný písemný požadavek na ukončení zasílání, tak aby toto neprovedla a řádně neukončila zasílání v systému a evidenci zákazníků.
Jedinou možností, proč by k ukončení zasílání nedošlo, je technická chyba v systému a nebo selhání lidského faktoru.
Abychom tuto možnost mohli ověřit, bylo by nutné, aby paní Šnajdrová uvedla přesné datum, kdy na naši zákaznickou linku telefonovala, (nejlépe i přesný čas), a z jakého telefonního čísla. Pak bychom tento hovor dohledávali a prověřovali jeho průběh.
Vrácené faktury a doručené dopisy zpětně prověřit nelze, neboť jsou okamžitě po zpracování skartovány.
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla reagovat, případně věc uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.