Společnost


BEAUTY LINE s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33227Neúčinné zboží, falešné sliby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2019, před 6 lety

Naděžda Pomahačová

Znění stížnosti

je to velikánská sviňárna lákat hlavně od seniorů spousta korun za nekvalitní zboží. Nejen že nemáte asi dost přehled o tom komu a co posíláte ale navíc si dovolujete lhavými sliby o jakési výhře přijít ke značnému bohatství. Vaše katalogy jsou skutečně výsostně propracované ale kdyby na tom co se v nich píše byla alespoň trocha pravdy. Objednala jsem si u vás Mnoho výrobků za účelem snížení váhy. Vedlo mne k tomu to že jsem po operacích kyčlí značně přibrala a tím mne kila navíc zatěžovala páteř. Vašimi produkty např. Rapid30 nebo SlimDrops a jiné které jsem si objednala jsem si tak akorát rozhodila trávící systém. Nejen že jsem neshodila ani kilo ale navíc jsem ještě přibrala. V běžném životním stylu jíme většinou ovoce a zeleninu, dost pijeme takže kdyby byla pravda co píšete ve vašich nabídkách o produktech musela bych po takovém množství jaké jsem si od vás objednala být již jako Tvigy. Je mi jen velice líto že používáte značku BEAUTY neb ta mívala dobrou pověst a proto jsem si také produkty objednávala. Kdyby to bylo pod jinou značkou asi bych se dost rozmýšlela ale nyní budu všude šířit pravdu a zkušenost jaké jsem s vámi udělala. Myslím že vám ty vymámené peníze na důchodcích nijak zvlášť radost nepřinesou. Pomahačová Naďěžda


Požadované řešení

Ráda bych dle vašich dodacích listů obdržela zpět koruny za nekvalitní a neúčinné zboží tzn. 4X RAPID 30, 2x SLIMDROP 10. Mohu poslat obaly případně faktury. Ale měli by jste mít ve vašich záznamech kolik a jaké zboží jsem o vás odebrala.
Pomahačová Naděžda, Tovární 168, Cvikov


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2019 10:05, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které výrobce popsal a kupující je očekával, je tato věc vadná. Spotřebitel má v takovém případě možnost tuto věc reklamovat a požadovat nápravu. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Uvedl-li výrobce na výrobku nepravdivý údaj, který ovlivnil spotřebitelovo rozhodování, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, za kterou může být uložena pokuta až do výše 5 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán správní delikt, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více o podání podnětu na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2019 10:36, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.