Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, varuji všechny. Dnes jsem navštívila medik Haus v Praze, kde jsem měla podstoupit zákrok za 11900. Na místě mě oznámili, že mi zákrok nemohou provést, protože mám korunky v puse. Podotýkám, že mě na to nikdo před tím neupozornil. Na místě mi nabídli jiný zákrok o X tisíc dražší, s kterým jsem nesouhlasila. Chtěla jsem vrátit peníze a odjet. Odmítli, s tím, že se mám obrátit na informační centrum. Chtěla jsem mluvit s managerem firmy. Opět mě nevyhověli. Po hodině čekání na nějakou kompetentní osobu na mě zavolali policii. Nevím, co se v téhle republice děje, ale takhle to nenechám. Podniknu veškeré kroky, aby nastala náprava. Jsem ochotna podat i hromadnou žalobu. 8o 8o 8o 8o 8o
Okamžitě navrácení peněz a omluva za nekorektní jednání
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by pak měla možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků za neposkytnutou službu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.