Společnost


KVAKULENKA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33230Rozbité zboží,reklamace po 6 měsících není vyřízena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2019, před 6 lety

Lenka Kramešová

Znění stížnosti

Koncem listopadu 2018 jsem si objednala přes internet talířovou soupravu Bernadotte Poměnka .Zboží bylo doručeno(vinou špatného zabalení ) ROZBITÉ ! Reklamovala jsem zásilku. Bylo mi přislíbeno náhradní zboží.Prodejce zaslání jiných talířů z různých důvodů opakovaně odkládal. Nová telefonická domluva byla , že obdržím finanční náhradu. Prodejce se opět vícekrát omlouval a vymlouval. Když jsem žádala opětovně o náhradu za rozbité zboží,odpověď,ani peníze jsem nedostala.


Produkt

Talířová souprava (3x6 talířů) Bernadotte Poměnka s modrou linkou


Požadované řešení

Ráda bych dostala zpět peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 17:58, před 6 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit. Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve výše uvedené lhůtě, dopouští se přestupku, za který mu hrozí pokuta až do výše 3 000 000 Kč. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že se společnost dopustila přestupku, má možnost se obrátit se na Českou obchodní inspekci.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 06:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.