Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koncem listopadu 2018 jsem si objednala přes internet talířovou soupravu Bernadotte Poměnka .Zboží bylo doručeno(vinou špatného zabalení ) ROZBITÉ ! Reklamovala jsem zásilku. Bylo mi přislíbeno náhradní zboží.Prodejce zaslání jiných talířů z různých důvodů opakovaně odkládal. Nová telefonická domluva byla , že obdržím finanční náhradu. Prodejce se opět vícekrát omlouval a vymlouval. Když jsem žádala opětovně o náhradu za rozbité zboží,odpověď,ani peníze jsem nedostala.
Talířová souprava (3x6 talířů) Bernadotte Poměnka s modrou linkou
Ráda bych dostala zpět peníze.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit. Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve výše uvedené lhůtě, dopouští se přestupku, za který mu hrozí pokuta až do výše 3 000 000 Kč. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že se společnost dopustila přestupku, má možnost se obrátit se na Českou obchodní inspekci.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.