Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.6.2019 v pondělí jsem zasílala malou obálku doporučeně do Německa, č.RR776849459CZ v Ústí nad Labem-Severní terasa.Zaplatila jsem poplatek ve výši 98,-Kč.
Doporučená zásilka byla doručena až ve čtvrtek.
Nechápu proč zaplatím 98,-Kč za doporučené psaní,aby bylo doručeno druhý den,když dorazí stejně jako psaní normální poštou.
Drächslerová Lenka
Doporučené psaní RR776849459CZ 253,pošta Ústí nad Labem-Severní terasa
Zjistit proč trvá 4 dny doručit zásilku,která měla být doručena následující den. Proč platím 98,-Kč za službu,která neexistuje
|
Tweet |
Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené. Pokud nebyla zásilka doručena v době přiměřené, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman