Společnost


Foglik s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

30%
70%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#3324Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2014, před 11 lety

Dana Hedbávná

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží od Eveline cosmetik,přišel mi email s číslem učtu ,které jsem zaplatila 12.52014 a do dnešního dne nemám zboží ani peníze,společnost se mnou nekomunikuje ani emailem ani telefonicky.


Požadované řešení

Chtěla bych dodat zboží nebo vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 11:43, před 11 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že zboží bylo dodáno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.