Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím,objednál jsem manželce troje letní šaty V.symbol 1190268706,
V.symbol1190268701,a V.symbol 1190268721. Všechny troje šaty se platily poštovní složenkou 3.06.2019. Je zajímavé že u šatú V.symbol
1190268706 byla na objednávce cena 299-.Kč. Vaše firma ovšem požaduje čásku 688,-Kč. Zřejmě se stolo nějaké nedopatření, protože
částka 299,-Kč byla uhrazena ve stejný den jakoostatní.
Doufám že se celá záležitost vyřeší k oboustrané spokojenosti.
Pavel Kříž
Poslat požadované zboží když je zaplaceno.
|
Tweet |
Cena uvedená v objednávce zboží, která byla ze strany prodávajícího přijata a spotřebitelovi potvrzena, je pro prodávajícího závazná. Po uzavření kupní smlouvy již nemá prodávající právo kupní cenu měnit. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si potvrzení o přijetí objednávky, kterou obdržel od prodávajícího, uchoval. Spotřebitel by měl dále prodávajícího vyzvat, aby mu dodal objednané zboží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.