Počet nahlášených stížností: | 72 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, na vašich stránkách jsem nenašel kontaktní emailovou adresu.
Proto prosím touto cestou o zrušení mého VIP členství a následně zrušení celého profilu na stránkách flirtkontakt.cz, kde jsem registrován e-mailovou adresou: (viz referenční údaje) a uživatelským jménem: (viz referenční údaje)
Děkuji.
Zrušení VIP členství a celého profilu.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Pokud však již uplynula 14 denní lhůta ode dne uzavření smlouvy, pak je nutné smlouvu o poskytování placených služeb ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den.
Všechny podmínky a možnosti odstoupení od smlouvy jsme uživateli poslali v rámci jeho požadavky o zrušení předplatného a smazání účtu na podpoře naší stránky. Náš email máme zřetelně uvedený v obchodních podmínkách v článku 13. Odstoupení od smlouvy jsme od uživatele neobdrželi a to ani naší adrese nebo na našem emailu.
V.I.P. členství jsme mu tedy na základě této žádosti ukončili a profil vymazali. Bereme stížnost jako neoprávněnou.
Děkujeme.
Flirtkontakt.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.