Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#33253Nehorázná cena jahod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2019, před 6 lety

Dana Smitalová

Znění stížnosti

Mamka(85 let) si koupila 5.6.2019 v Mohelnici v Penny,provozovna 1981, jahody .Cena byla uvedena 16,90 Kč,byly v plastové průhledné krabiččce o váze 0,488 kg bez jakéhokoliv označení dodavatele ,odkud pochází ,jen tak na volno.Zaplatila je s ostatním nákupem a až doma při kontrole zjistila,že tato troška-necelé půl kilo stálo 82,47 Kč.Tak se vrátila do obchodu,aby jí vysvětlila pokladní, proč tolik platila.Bylo jí řečeno,že ta cena ,těch 16,90 Kč je za 10 dkg jahod a výsledná částka je tedy správně.Chtěla bych tedy vědět,odkdy se udává cena jahod v dekagramech,odkud tyto jahody byly,i kdyby byly Bio,tak snad z druhého konce světa,nebo s vysokohorskou přirážkou.Měla jsem z toho málem šok,nechtěla jsem věřit vlastním očím.Poctivá máma,která asi 2 jahody z tohoto množství snědla,je už nemohla vrátit a navíc,druhý den,když je vyndala z lednice,byly plesnivé a to téměř všechny.Chodím k vám nakupovat,ale toto si myslím,že je nehoráznost ,protože kdo by koupil kilo za 169 Kč ,kdyby to bylo tak označeno!Asi nikdo!!!Napravte tuto chybu,abych pozbyla dojmu,že vám nejde o zákazníka,ale o zisk!!


Produkt

jahody 0,488 kg-cena 16,90 Kč/10 dkg


Požadované řešení

Kontrola popisek a ceny zboží ,aby hlavně staří lidé nebyli mateni špatnými informacemi,vrácení peněz a omluva za problémy ,které byly tímto nákupem způsobeny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 16:19, před 6 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 16:26, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.