Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#33254Přístup k zákazníkům

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2019, před 6 lety

Táňa Vaněčková

Znění stížnosti

Vážení,
Jsem stálá zákaznice prodejny Billa v Plaské ulici v Plzni a bohužel, přístup personálu a kvalita prodeje se za poslední rok rapidně zhoršily. Nejen , že jsem svědkem drzého, arogantního a neslušného chování vůči zákazníkům, ale dochází i ke špatnému namarkování zboží na pokladnách a okrádání zákazníků. A to vše bez jediné omluvy.
Nemluvím o neskutečných každodenních frontách u jedné otevřené pokladny.
A už vůbec nechápu jak je možné, že si prodavačka může dovolit pronést nahlas větu deset minut před zavírací dobou- ať už zamkne dveře AŤ SEM NELEZOU!!!!
Jsem snad nějaký hmyz, který leze do prodejny?????
A takovýchto situací jsem svědkem velmi často.
Např. dnes mi byl naúčtován 8x sýr Mozarella- všimla jsem si toho až doma, tudíž jsem velice zvědavá jak dopadne moje zítřejší reklamace.
Pracuji v zahraničí a opravdu jsem v šoku, když jdu nakupovat do plzeňské Billy v Bolevci.
Toť vše, co jsem vám chtěla sdělit.
Sbohem
Táňa Vaněčková


Požadované řešení

Vrácení peněz za špatně namarkované zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 16:05, před 6 lety

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že dochází opakovaně k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 16:24, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.