Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vážení,
Jsem stálá zákaznice prodejny Billa v Plaské ulici v Plzni a bohužel, přístup personálu a kvalita prodeje se za poslední rok rapidně zhoršily. Nejen , že jsem svědkem drzého, arogantního a neslušného chování vůči zákazníkům, ale dochází i ke špatnému namarkování zboží na pokladnách a okrádání zákazníků. A to vše bez jediné omluvy.
Nemluvím o neskutečných každodenních frontách u jedné otevřené pokladny.
A už vůbec nechápu jak je možné, že si prodavačka může dovolit pronést nahlas větu deset minut před zavírací dobou- ať už zamkne dveře AŤ SEM NELEZOU!!!!
Jsem snad nějaký hmyz, který leze do prodejny?????
A takovýchto situací jsem svědkem velmi často.
Např. dnes mi byl naúčtován 8x sýr Mozarella- všimla jsem si toho až doma, tudíž jsem velice zvědavá jak dopadne moje zítřejší reklamace.
Pracuji v zahraničí a opravdu jsem v šoku, když jdu nakupovat do plzeňské Billy v Bolevci.
Toť vše, co jsem vám chtěla sdělit.
Sbohem
Táňa Vaněčková
Vrácení peněz za špatně namarkované zboží
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že dochází opakovaně k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.