Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
PPL Karlovy Vary. Nepřišla zprava ráno v den doručení. Odpoledne přišel email, ze zásilka nebyla doručena z důvodu špatné nebo neúplné adresy, přestože adresa na balíku byla naprosto přesná. Řidič se ten den nepokusil zásilku vůbec doručit. Poté převezli zásilku na špatně depo, kde nebylo možné ji vyzvednout. Po změnění způsobu doručení, nepřišlo oznámení, ze už je zásilka na místě a je možné ji vyzvednout, přestože již druhy den tam byla.A ani kód pro vyzvednuti nebyl zaslán. Na výdejní depo zásilka dorazila bez jakýchkoliv informaci, hlavně bez informace ze již byla zaplacená bankovnim převodem, díky tomu ji skoro nebylo možné vyzvednout.
Aby se tento přístup ze strany řidičů příště již neopakoval..
Zaslání informace o doručení popřípadě informace k vyzvednuti by mělo být samozřejmostí.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.