Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
Chci podat stiznost na postovni dorucovatele v Tachove a konkretne na Postu 4, J.Ziky Tachov, kde opakovane dochazi k omylum, chybam, napr.zanechaji vzkaz, ze je zasilka ulozena na Poste1 a pritom je na Poste4, pak nejde dohledat zasilku podle kodu, prosim Vas kazdy nema auto a jeste unaveny z prace chodit z Rapotinske na Hornickou pesky jse na mne nezlobte, ja hodne objednavam pres Ceskou.postu, za doruceni si platim a pak si musim vsechno vybehat?? Budu radsi pouzivat jinou spolecnost k doruceni zasilky.Jsem moc zklamana. S pozdravem Marie
Davat si pozor pri zanechavani vzkazu a vazit jsi zakaznika, ja vim, ze dorucovatele maji toho hodne, ale to je ted vsude, ja mam taky tezkou praci a na 3 smeny a makam nekdy i za dva a nikdo to neoceni je takova doba tak proc jsi to navzajem komplikovat. Dekuju za pochopeni a preju hodne uspechu.
|
Tweet |
Podnik je povinen splnit sjednané služby, tedy doručit zásilku. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman