Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#33266Statická elektřina při nákupu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2019, před 6 lety

Dagmar Šebestová

Znění stížnosti

Dobrý den,
má stížnost se týká statické elektřiny při nákupu. Nedá se sáhnout na prodejní košík, nemohu si vybrat zboží, protože vždy nakupující dostanou ránu, nejsem sama, byla jsem pověřena více lidmi, abych stížnost napsala.
Tato stížnost se týká prodejny Kaufland v Žatci.


Požadované řešení

Použití antistatického prostředku na podlahu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2019 11:14, před 6 lety

Pokud společnost provozuje obchodní prostory, odpovídá za bezpečnost v těchto prostorách a za škody v nich vzniklých dle § 2924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, který říká: "Kdo provozuje závod nebo jiné zařízení sloužící k výdělečné činnosti, nahradí škodu vzniklou z provozu, ať již byla způsobena vlastní provozní činností, věcí při ní použitou nebo vlivem činnosti na okolí. Povinnosti se zprostí, prokáže-li, že vynaložil veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo." V tomto případě společnost odpovídá za škody, které by případně při použití takovýchto košíků vznikly spotřebitelům. Spotřebitelka by v takovém případě měla nárok na náhradu vzniklé újmy (např. výlohy léčení, bolestné atp.).

Společnost má možnost se zprostit odpovědnosti za vzniklou škodu, pokud prokáže, že vynaložila veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo. Důkazní břemeno, jinými slovy povinnost prokázat že za škodu neodpovídá, tíží společnost, neprokáže-li to, je povinna škodu nahradit.

I v případě, že by ke vzniku újmy nedošlo, měla by mít společnost zájem na spokojenosti zákazníků, kterou určuje mj. pohodlí nákupu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.7.2019 07:47, před 5 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2019 08:38, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2019 19:05, před 5 lety


Dagmar Šebestová

Společnost Kaufland jsem kontaktovala na emailu service@kaufland.cz, nyní čekám na odpověď

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2019 08:50, před 5 lety

Vážená zákaznice, je nám líto, v našem systému neevidujeme podobný podnět týkající se žatecké prodejny.

Rádi s Vámi celou záležitost dořešíme k Vaší spokojenosti, zašlete nám prosím na výše uvedený kontakt Vaše telefonní číslo, budeme Vás kontaktovat zpět. Pro efektivnější způsob řešení uvítáme, když nám zavoláte na bezplatnou linku 800 165 894.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 16:06, před 5 lety

Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2019 20:43, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.