Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#33267Seznamka singles 50-neoprávněný naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2019, před 6 lety

Martina Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den,zaregistrovala jsem se na seznamce singles 50 a časem mi to nedalo,tak jsem si 28.4.19 zaplatila zkušebně PREMIUM členství na 1měsíc 149kč.Stalo se mi,že mi chodily nabídky od mužů se stejným textem.když jsem např.zareagovala,že se omlouvám,že je zdaleka atd.tak mi daný muž napsal,že nic nepsal,že to musí být počítačová odpověď.Stalo se mi to ve více případech!Svou registraci jsem okamžitě začala řešit deaktivací.Na be2to šlo a na singels 50 nešlo.Napsala jsem okamžitě email+poslala dopis-poštovné do Luxemburgu 99kč.Super!Dále jen automatická odpověď na můj email + AVIZO další email,že se mi do 5prac.dnů ozvou A NIC!?!Jako další BONUS jsem zjistila,že mi neoprávněně navíc strhli 3.6.19 z účtu 2247kč.Což je nehorázná drzost!Byla bych ráda,kdyby tahle společnost to dala okamžitě do pořádku.


Produkt

Singels 50


Požadované řešení

Požaduji okamžitou deaktivaci a hlavně vrácení neoprávněného strhnutí peněz z účtu,děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2019 08:52, před 6 lety

Pokud smlouva mezi společností a spotřebitelkou zanikla, přestal rovněž existovat právní důvod, na základě kterého mohla společnost žádat úhradu členského poplatku. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu vypověděla, případně i dokumenty, jež dokládají, že služba nebyla poskytována v souladu se smlouvou (falešné profily uživatelů, automatizované odpovědi, atd.).

Platil-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitelka by měla co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2019 10:35, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.