Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.3. 2019 jsem si přes Pošta zdarma objednala zboží pod číslem 101829649 Svítící hvězdičky na strop. Stejný den jsem uhrazovala cenu zboží - 79,kč přes internetové bankovnictví. Do dnešního dne jsem zboží neobdržela.
Mrzí mě, že jsem zboží objenávala pro vnučku, která se mě stále ptá kdy přijdou hvězdičky. Nevím jak ji to mám stále vysvětlovat, že ještě nepřišly.
Vím že bývá maximální doba doručení i 60 dní, ale toto už se mi zdá dost dlouhá doba. Věřím že se vše vyřeší a zboží mi bude brzy doručeno. Děkuji.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
je nám líto, že Vám objednaný produkt nebyl doručen. Kontrolou bylo zjištěno, že Vám byl odeslán. Pokud Vám tedy balíček nebyl doručen, došlo pravděpodobně ke ztrátě zásilky v průběhu přepravy ze zahraničí. Za vzniklou situaci se velice omlouváme. Na základě Vašeho podnětu s Vámi tedy budeme řešit reklamaci objednávky pro nedodání.
Reklamace objednávek vždy řešíme dle přání zákazníka k jeho spokojenosti. Reklamaci lze vyřešit třemi způsoby:
1) znovu zasláním zboží (samozřejmě na naše náklady)
2) vystavením kupónu v hodnotě 115% Vámi zakoupeného zboží, který můžete využít na další nákup
3) vrácením peněz na bankovní účet zákazníka (případně složenkou na adresu)
Prosím informujte nás, jak si přejete reklamaci vyřešit. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Od spotřebitelky jsme obdrželi následující doplnění stížnosti:
Začátkem června tohoto roku jsem vyplňovala v rámci stížnosti nedodáni zboží objednané 22.3.2019. Jedná se o svítící hvězdičky na strop, objednané přes internet u Pošta zdarma.
Z Vaší strany jste zareagovali s tím, že je to ve vyřizování- začátek června 2019. Zatím žádná reakce. Můžete mi sdělit jak budu ještě dlouho čekat na nějaké vyřešení?
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
dne 11.6.2019 jsem Vás žádala o informaci, jakým způsobem si přeje vyřešit reklamaci nedodaného zboží. K dnešnímu dni tuto informaci od Vás bohužel neevidujeme. Naším cílem je spokojenost zákazníka a tak jsme se rozhodli reklamace uzavírat dle přání zákazníka.
Poprosím Vás o zaslání informace, jak má být reklamace vyřešena.
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, odpovídám na Vaši reakci v rámci reklamace nedodání zboží pod obj.čísle 101829649 objednané přes Pošta zdarma. Z Všich třech možností si vybírám tu, že mi znovu zašlete zboží na Vaše náklady.
Děkuji, Firlová
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
reklamaci jsme zadali k vyřízení a zboží Vám necháváme opětovně zaslat. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,děkuji za odpověď. Doufám, že mi zásilka bude doručena co nejdříve. Zdraví J. Firlová
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Hodnocení: