Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3328Opakované reklamace stejné závady, nespokojenost s jednáním servisu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2014, před 11 lety

Markéta Goeslová

Znění stížnosti

Podal jsem opakovaně reklamaci stejného problému na mobilním telefonu Prestigio Multiphone 3400 Duo... závada se projeví po několikadenním užívání telefonu (cca do týdne) a spočívá v tom že aplikace padají, např. nejdou psát SMS, (aplikace se sekne nebo ukončí) telefon i při originálních aplikacích má využito přes 80 procent paměti, takže je pomalý a zamrzá. Defakto do něj ani memohu nic jiného nainstalovat, aby vůbec nějak fungoval. Telefon jsem reklamoval třikrát, přičemž pri předposlední reklamaci mi dokonce servis provedl DOWNRADE systému! Nesouhlasil jsem s tím a požadoval alespoň slevu s tím že telefon jsem kupoval s Androidem 4.3, bylo mi řečeno, že mám smůlu a slevu nedají a že to jinak opravit nešlo! Telefon potřebuji a v dobré víře, že tedy telefon bude snad už konečně funkční, jsem ho převzal. Bohužel jsem opět zjistil, že se situace opakuje nyní jsem požadoval už vrácení peněz. Servis CZC mi tetokrát napsal, že reklamaci neuzná neb se nepojevila.
Mé dotazy :
1. Může prodávající bez souhlasu zákazníka provést změnu paremetrů zboží (downgrade), bez toho aby mu nabídl slevu či možnost odstoupení od smlouvy?
2. Jak postupovat při reklamaci telefonu, kde mám osobní data a hesla a kde reset přístroje chybu odstraní takže není vidět? Telefon ze svými daty logicky z ruky dávat nechci a reset přístroje každý týden také dělat nebudu.
3. Máte prosím kontakt na soudního znalce v oblasti telekomunikací v Plzni?

CZC svým jednáním a postupem rozčílilo nikdy jsem se s takovou ignorancí vůči zákazníkovi nesetkal a chci se bránit i soudně a domoci se vrácení peněz. Upozorňuji, že jsem doposud postupoval smírně a chtěl situaci řešit nakreditováním částky na nákup jiného modelu (klidně i dražšího s tím že doplatím), který mi doporučí prodejci na pobočce jako bezproblémový, s minimálním počtem reklamací, nikoliv přímo vrácením peněz.
Telefon mám defakto ani né půl roku je defakto jako nový (byl k vánocům jako dárek a začal se defakto stále používat až po novém roce) s kompletním příslušenstvím a vším, protože ani jsem ho nemohl pořádně začít využívat neb s ním pořád běhám na reklamace.


Produkt

Telefon Prestigio MultiPhone Duo 3400,kupován 26.11.2013,


Požadované řešení

Vrácení peněz. Nebo rada jak postupovat příště, aby byly peníze vráceny a CZC opět nemohlo říct, že jsem si závadu vymyslel (neprojevila se). Použít svědky? Soudní znalce? Zdokumentování problému? (foto, video?)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2014 12:09, před 11 lety

V případě, že je uplatněna reklamace a prodejce tvrdí, že se vada neprojevila, tak není oprávněn do výrobku jakkoli zasáhnout. Zároveň, pokud dojde k opravě výrobku v rámci uznané reklamace, neměla by se opravou změnit jakost zboží - tedy vlastnosti, které mělo zboží při koupi.
Samozřejmě, že pokud je možné existenci vady zdokumentovat prostřednictvím videa atp., doporučujeme dohodnout se s prodejcem, zda by takový důkaz přijal. Pokud ne, bylo by skutečně třeba na stránkách www.justice.cz nalézt vhodného znalce, který by k výrobku zhotovil i znalecký posudek. Pokud by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, vzniká tím nárok nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i nárok na proplacení ceny znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.6.2014 12:49, před 11 lety

Dobrý den, pane Goesle,

nechal jsem si zaslat veškeré podklady k Vašim reklamacím.

Podle autorizovaného servisu došlo v případě downgrade pouze k uvedení přístroje do továrního nastavení, kdy na Vašem zařízení byla nainstalována nová, ne zcela funkční verze OS Android, kterou jste si tam přes možnost aktualizace SW nahrál sám.

Ve smyslu downgrade je tedy myšleno vrácení přístroje do nastavení, v jakém byl zakoupen.

To, že se vada v autorizovaném servisním středisku neprojeví se bohužel stává a skutečně by výrazně pomohla fotodokumentace, případně video záznam z projevu vady.

Je mi líto, že pro Vás v tuto chvíli nemohu udělat více, ale z pohledu platné legislativy jsem neshledal na postupu CZC žádnou chybu, vadu, nebo omyl.

Jako možné řešení mě napadá zakázat automatickou aktualizaci systému, pak by měl telefon v továrním nastavení běhat správně. Ale mohu se mýlit, je to jen možnost která mě nyní napadla.

Děkuji za pochopení a jsem s pozdravem

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.6.2014 15:00, před 11 lety


Markéta Goeslová

Dobrý den pane Macek
Poprvé mi bylo řečeno, co bylo z přístrojem děláno a nabídnuta varianta jak předejít dalším problémům, myslím, že toto by měli říct hned na pobočce, což se nestalo. Takže za to vám za vaše kolegy děkuji.

Telefon po mě vždy po přihlášení na wifi vyžaduje upgrade systému a vzhledem k tomu, že je to originální proces od výrobce telefonu, vždy jsem jej provedl.
Vámi zmiňované rešení ve formě zákazu automatických aktualizací systému, mi přijde jako dobrý nápad v případě, že bych ai telefon koupil někde v bazaru a neměl jinou možnost. Nicméně jako zákazník CZC s ním spokojen nejsem, neb myslím, že výrobce aktualizace nevydává jen tak pro nic za nic.

Taže mám dotaz jak dál? Dá se vůbec u vás reklamovat nefunkčnost telefonu po originálním (to zdůrazňuji), výrobcem nabídnutým a online provedeným upgrade? Abych to u vás nezkoušel znovu zbytečně a nebo se mám s touto "funkcionalitou" telefonů Prestigio smířit a jak říkáte nikdy neupgradovat?

Zaujalo mě, že telefon byl či stále je na vašem webu v doporučených přístrojích ke koupi, takže buď mám problém s tímto přístrojem jen já a nebo je to problém celé série, čemuž neveřím, že by jste doporučovali zákazníkům něco, kde je evidentně na straně výrobce problém při upgrade...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2014 10:32, před 11 lety

Dobrý den, pane Goesle,

schopnost upgradovat systém je dobrá věc, ale je nutné si uvědomit, že systém Android je určen pro velké množství zařízení a vývojáři se jej snaží tvořit maximálně univerzálně. Což ale může mít i vedlejší účinek, že nová verze systému není optimalizovaná pro jednotlivé přístroje a proto tam může docházet ke špatné spolupráci SW a HW. Výrobce přístroje pak samozřejmě ručí pouze za to, že zařízení funguje 100% s verzí SW, se kterou přístroj prodal.

Jen pro názornost, mám telefon, který jsem pořizoval s verzí Android o 3 úrovně nižší. Provedl jsem upgrade a od té doby se mi vypíná bluetooth pokaždé, když se telefon uspí. Pak pomůže jen restart. Ani na to se nevztahuje záruka. Jedná se ale o mou chybu, kdy jsem upgradoval SW, který nebyl garantovaný pro konkrétní zařízení.

Dnes bych upgrade nedělal a mám aktualizace zakázané.

Zkuste to také, minimálně zjistíte, zda je to skutečný zdroj problému.

S pozdravem

Petr Macek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.6.2014 14:35, před 11 lety


Markéta Goeslová

Omlouvám se za zdržení reakce telefon jsem otestoval a stále ještě testuji.
Problém není v Androidu, ale ve firmware telefonu.
Verze 1.0.13, která se snaží automaticky nainstalovat po přihlášení přístroje internetu a slibuje větší stabilitu a opravu drobných problémů, způsobila to, že jsem během čtyř dnů byl ve stejném problému.
Smutné na tom je, že toto neodhalil ani autorizovaný servis.
Telefon jsem si tedy po vzoru předchozích reklamací již opravil sám továrním nastavením a na vaší radu jsem zakázal automatické aktualizace. Jsem na tom mnohem lépe, nicméně již dnes se opět začala projevovat chyba z nedostatkem paměti... upozorňuji, že jsem tam nic neinstaloval. Plánuji si tam přihrát nějaký widget např z počasím, pak se asi již telefon stane nepoužitelný.

Tak co dál?....Ukázání problému na vaší pobočce v Plzni nepomůže (což jste radil v jiné stížnosti) neb jak mi bylo řečeno, prodejci jsou jen přeposílatelé zboží do autorizovaného servisu a to, že závadu uvidí také, nic neznamená. Vzhledem k povaze chyby mám smůlu, neb servis se s tím už potřetí (tak, aby musel vrátit peníze) zabývat nebude (ostatně díky za ukázání, nic neříkající servisní zprávy ze které jsem ani nevyčetl jak dlouho to měl technik na stole a co na telefonu zkoušel).
Tovární nastavení problém dočasně řeší, chyba se neukáže a tak mám doporučení zajet do Kladna a jít ukázat telefon a diskutovat o problému tam. Bylo mi řečeno, že stejné problémy bych měl i u konkurence, takže usuzuji, že reklamace tohoto typu problému.... pravděpodobně týkající se nekompaktibility HW ze SW budou oříšek a vždy se dá říct, že reklamace je neoprávněná.... Bohužel jsem problém po vánocích nestihl zjistit včas, abych vám telefon stihl vrátit (uteklo mi to o den) a tak mám Černého Petra já.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2014 17:54, před 11 lety

Dobrý den, pane Goesle,

s vedoucím reklamací jsme se domluvili na následujícím postupu, k vyřešení Vaší situace.

Na pobočku do Plzně jsme objednali nový přístroj. Jakmile dojde na sklad, přijde Vám SMS zpráva k odběru. Vedoucí plzeňské pobočky p. Krejčíř je o všem zpraven a až na pobočku přijdete, vymění Vám přístroj kus za kus. Příslušenství od současného mobilu si necháte.

Na otestování funkčnosti přístroje pak máte 14 dní. Pokud by nefungoval a vykazoval stejné problémy jako ten současný, tak Vám ve 14 dnech garantuji možnost odstoupení od smlouvy. Pokud by tato situace nastala, kontaktujte mě emailem a vše potřebné kolem zařídím.

S pozdravem

Petr Macek
manažer kvality CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.6.2014 08:50, před 11 lety


Markéta Goeslová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji panu Mackovi za vstřícné jednání, rady a pomoc. Je to člověk na svém místě a rozhodně u mě opět vylepšil obraz společnosti CZC. Krásný den. Goesl