Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Jako mnoho dalších jsem si bohužel 4.6. 2019 založil prémiový účet u seznamovací společnosti Be2, který byl popisován jako zkušební verze na 1 měsíc v ceně 156 Kč. Bohužel až po zaplacení jsem zjistil, že společnost bez vědomí uživatelů automaticky prodlužuje členství a za tyto nevyžádané služby si účtuje a strhává daleko vyšší poplatky. Vzhledem k tomu, že jsem ještě tentýž den bohužel až po registraci narazila na spousty stížností a popisů nekalého jednání, rozhodl jsem se okamžitě odstoupit od smlouvy ještě ten den, tedy během prvních 14 dní, kdy to dle obchodních podmínek lze bez udání důvodu.Vzhledem k tomu, že jsem četl mnoho stížností týkajících se nečestného jednání společnosti, přerušení komunikace apod., se chci zeptat, co mám ještě pro zrušení prémiového členství udělat. Na moje zprávy zatím nebyla žádná reakce.Na výpověď bych měl mít během prvních 14 dní nárok bez udání důvodu, požaduji tedy okamžité zrušení prémiového účtu a všech dalších služeb této společnosti.
Vypovězení prémiového členství a veškerých produktů a smazaní účtu
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě (lhůta běží ode dne uzavření smlouvy) zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.