Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, Ráda bych s Vámi pořešila mojí situaci,
Dovolte abych tu popsala vše s čím nesouhlasím.
Byla jsem dva roky zákazníkem VODAFONE.
Po splatnosti smlouvy jsem 14 dnů před volala vaším operátorům a oznamovala jsem že chci aby si do poznámky k mé zakázce poznamenali že mi 24. Dubna 2019 Koncí smlouva s Vámi a že si nepřeji aby byla prodloužená protože už mám sjednaný internet od jiné Firmy. Bylo mi řečeno že tak učiní že do poznámky napíší a zadají.
Také jsem se ptala na postup,bylo mi řečeno že zaplatím spětně , což znamená za duben v Květnu poslední splátku a ta bude činit 550-,KČ . ¨Já jsem Vám poslala 1.505-, KČ spolu s nejakými poplatky.
Ale dodávám že jsem opětovně volala že si nepřeju aby byli od Vás služby funkční.
Tak že jsem byla oklamaná a ted jsem vydiraná.
I přes všechny moje prosby jste mě nerespektovali.
Nerespektovali jste přání zakazníka.
Poslali jste mi domů dva dopisy s tím že musím zaplatit dalších 237-Kč + 787-,Kč .
Když jsem se ptala za co? Jelikož už dávno od Vás žádné služby nevyuživám. Bylo mi řečeno že mi internet ještě nikdo neodpojil a stále frčí.
Prosím Vás, Nesouhlasím s tím abych platila za něco co nevyuživám to je za prvé, dále, nesouhlasím s tím jak jste se ke mně zachovali. Internet jste mi na mé přání nevypli i když jsem upozornovala že u Vás končím a ted mě psychicky vydiráte s dopisy a všemi upomínkami atd.
Byla bych ráda kdyby se tento můj případ řešil přes soud.
Tak že vám tu i zděluji že Vám tuto částku nezaplatím. Můžete mě dát klidně k Soudu budu jen a jen ráda protože tohle jste udělali naschval. I když od Vás už žádnou službu nevyuživám i tak po mě peníze chcete. Ale to já vám platit nebudu.
Byla jsem vzorným zakazníkem po celé 2roky. Platila jsem jak jsem měla. A nic jsem vám nedlužila. Prosila bych aby jste všechny moje hovory, prosby, emaily předali soudu jako důkaz že jsem stále prosila o vypnutí internetu.
Dále musím dodat že jsem dnes mluvila s jedním z vaších pracovníků (jméno viz referenční údaje) který mi řekl že, máte na to aby jste 30 dnů nechali internet zaplí i když mi smlouva končila, prosím aby jste tohle také předali soudu. Protože mě jako zakazníka tohle zajímat už nemusí co vy můžete a co nemůžete. Já jsem vás prosila měsíc dopředu aby byl internet zastaven. Vy jste udělali opak aby jste mě mohli vydírat. A ted chcete abych platila za něco co už nevyuživám.
Po případě že mi tuto reklamaci neuznáte, budu to nadále řešit s mím Advokátem. Protože chci aby se tento případ dostal daleko. LALIKOVÁ ANDREA (tel. č. viz ref. údaje)
Byla bych ráda kdyby jste uznali chybu. A postupovali spravedlivě.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Laliková,
na tomto místě nemáme možnost Vámi uvedené skutečnosti posoudit, proto se k tomu nemůžu vyjádřit.
Obecně platí, že výpovědní lhůta je 30denní, toto číslo jste ve své zprávě zmínila, to můžu potvrdit. K dalším skutečnostem se však bez znalosti věci vyjádřit nemůžu.
V každém případě Vám doporučuji, abyste Vyúčtování reklamovala, pokud s naším postupem nesouhlasíte. V reklamaci musí být popis situace, Vaše jméno, adresa, číslo služby či jiný údaj, podle kterého jednoznačně najdeme Váš zákaznický účet, datum a podpis. Jestli už u nás nemáte aktivní služby, je možné reklamaci podat písemně, a to na adrese:
Vodafone Czech Republic a.s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Následně vše prověříme a odpovíme Vám nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní.
Přeji Vám hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.