Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prodejně Baťa jsem 29.10.2013 zakoupila pro dceru kozačky zdobené v horním lemu štrasovými kamínky. Během nošení (jedná se o obuv bez zimního zateplení, proto byly nošeny pouze na podzim a na jaře) značné množství kamínků samovolně odpadalo navíc v místě, které je při běžném pohledu vidět. Krom tohoto byly značně sešlapané podpatky, což vůbec neodpovídá době, po kterou byly boty používány (dá se ověřit pohledem dovnitř boty na vnitřní textil v botě). Boty jsem poté co jsem toto zjistila reklamovala v prodejně Baťa 19.5. 2014.
26.5.2014 jsem obdržela z prodejny Baťa email o zamítnutí reklamace.
dětské podzimní kozačky zdobené v horním lemu štrasovými kamínky
Požaduji, aby se postupovalo v souladu se zákonem, tj. zboží opravit (dolepit kamínky na původní místa a opravit podpatky) nebo vyměnit za nové. Pokud ani jedna varianta není pro prodejce možná požaduji odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |
Jestliže již byla reklamace zamítnuta a spotřebitel nesouhlasí se stanoviskem prodávajícího, může se obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. Znalec by se v posudku měl zabývat povahou a existencí vady, a dále by se měl vyjádřit k odůvodnění reklmace. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znaleckého posudku. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.
Jestliže se spotřebitel rozhodne pro využití znalce, doporučujeme, aby na reklamační protokol vyslovil svůj nesouhlas ohledně výsledku reklamace s upozorněním, že se obrátí soudního znalce.
Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.