Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#3330Zamítnutí reklamace dětské obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2014, před 11 lety

Hana Růžičková

Znění stížnosti

V prodejně Baťa jsem 29.10.2013 zakoupila pro dceru kozačky zdobené v horním lemu štrasovými kamínky. Během nošení (jedná se o obuv bez zimního zateplení, proto byly nošeny pouze na podzim a na jaře) značné množství kamínků samovolně odpadalo navíc v místě, které je při běžném pohledu vidět. Krom tohoto byly značně sešlapané podpatky, což vůbec neodpovídá době, po kterou byly boty používány (dá se ověřit pohledem dovnitř boty na vnitřní textil v botě). Boty jsem poté co jsem toto zjistila reklamovala v prodejně Baťa 19.5. 2014.
26.5.2014 jsem obdržela z prodejny Baťa email o zamítnutí reklamace.


Produkt

dětské podzimní kozačky zdobené v horním lemu štrasovými kamínky


Požadované řešení

Požaduji, aby se postupovalo v souladu se zákonem, tj. zboží opravit (dolepit kamínky na původní místa a opravit podpatky) nebo vyměnit za nové. Pokud ani jedna varianta není pro prodejce možná požaduji odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2014 09:57, před 11 lety

Jestliže již byla reklamace zamítnuta a spotřebitel nesouhlasí se stanoviskem prodávajícího, může se obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. Znalec by se v posudku měl zabývat povahou a existencí vady, a dále by se měl vyjádřit k odůvodnění reklmace. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znaleckého posudku. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.
Jestliže se spotřebitel rozhodne pro využití znalce, doporučujeme, aby na reklamační protokol vyslovil svůj nesouhlas ohledně výsledku reklamace s upozorněním, že se obrátí soudního znalce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 16:32, před 10 lety

Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.