Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnešního dne jsem obdržel pneu od firmy (viz referenční údaje) a dodavatel Vaší firmy si otavřel vrata brány dovezl zboží kde toto vyházel na dlažbu a obdržel peníze. Byl požádán a zavření vrat na což mi odpověděl, že to neumí. Vrata nezavřel a odjel nebylo to poprvé ale celou dobu do tento chlapik jezdí. DPD a ani jiné firmy si to nedovolí. Prosím zvolte nápravu nebo ji zvolím já ( dodal, že jej stejně nevyhodíte, že nemáte lidi). Děkuji
( myslím si , že přes Vaší firmu odebírám dost zboží.)
odebrat trasu, změnít chování poštáci jsou hnupi a toto si nedovolí.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.