Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33301Nedodání zboží na místo a nezabezpečení příjezdového místa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2019, před 6 lety

zdeněk gulaba

Znění stížnosti

Dnešního dne jsem obdržel pneu od firmy (viz referenční údaje) a dodavatel Vaší firmy si otavřel vrata brány dovezl zboží kde toto vyházel na dlažbu a obdržel peníze. Byl požádán a zavření vrat na což mi odpověděl, že to neumí. Vrata nezavřel a odjel nebylo to poprvé ale celou dobu do tento chlapik jezdí. DPD a ani jiné firmy si to nedovolí. Prosím zvolte nápravu nebo ji zvolím já ( dodal, že jej stejně nevyhodíte, že nemáte lidi). Děkuji
( myslím si , že přes Vaší firmu odebírám dost zboží.)


Požadované řešení

odebrat trasu, změnít chování poštáci jsou hnupi a toto si nedovolí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 12:20, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 14:43, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.