Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#33302Zrušní premium členství v prvních 14 dnech

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2019, před 6 lety

Martin Schuster

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěl bych se na Vás obrátit s následující prosbou a dotazem, dne 7.6.2019 jsem si zaplatil premium členství na měsíc za 149 CZK. Až po zaplacení jsem jistil do čeho jsem se namočil a uvázal.

Hned 10.6. 2019 (tedy do 14 dnů) jsem zaslal emailem výpovědní formulář na adresy michal.hlavacek@be2.com a zakaznickyservis@be2.cz, kde žádám o ukončení veškerého smluvního vztahu se společností be2.cz a vymazání všech soukromých údajů..
Byl mi obratem poslán e-mail, že mi bude na mou otázku odpovězeno během 5 pracovních dnů. Je to standartní doba a řešení ? Bojím se, že mi nebude odpovězeno a 14 denní lhůta na odstoupení od smlouvy propadne...


Produkt

Premium členství u agentury be2


Požadované řešení

Okamžité zrušení prémiového účtu a všech dalších služeb společnosti be2, na které je nárok během prvních 14 dní.
Potvrzení o zrušení a o tom, že členství nebude již dále prodlužováno a nebudou vymáhány žádné další poplatky.
Zrušení souhlasu se zpracováním osobních údajů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 12:29, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě (lhůta běží ode dne uzavření smlouvy) zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2019 15:59, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.6.2019 21:41, před 6 lety


Martin Schuster

Dobrý den,

obdržel jsem tuto odpověď, viz níže.
Jen nerozumím tomu, že moje žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslána v rámci 14-ti denní lhůty, když prokazatelně byla.
Můžu tímto tedy vše považovat za vyřízené ?

Odpověď:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Je nám velice líto, ale Vaše žádost o odstoupení od smlouvy nebyla zaslána v rámci ustanovené 14-ti denní lhůty.

Uvědomujeme si však, že si již nepřejete služeb svého VIP/Prémiového členství po vypršení uhrazeného období využívat a tímto Vám potvrzujeme, že prodloužení Vašeho hrazeného členství bylo již zrušené.

Vaše VIP/Prémiové členství vyprší k datu:
07/07/2019 a z Vaší strany již nebudou požadované žádné další poplatky.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2019 09:48, před 6 lety

Spotřebiteli doporučujeme si tuto komunikaci pečlivě uložit jako potvrzení o tom, že má vztah se společností vypořádaný. Sdělení společnosti tedy znamená, že po uplynutí jednoho měsíce od registrace bude prémiové (placené) členství zrušeno. Pokud chce mít spotřebitel úplnou jistotu, že společnost neprovede žádnou další platbu, může přistoupit k blokaci a výměně platební karty. Vzhledem k tomu, že se podařilo případ vyřešit, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.