Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#33309Doprava zdarma NENÍ zdarma

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2019, před 6 lety

Veronika Galetková

Znění stížnosti

I přes to, že Alza u daného zboží uvádí přímo u nabídky a na obrázku zboží dopravu zdarma, nakonec zaplatíte 129 Kč. Když jsem psala, že jsem splnila podmínky a uvádí dopravu zdarma,ale mně se neodecetla, operátoři se pouze vytáčí a kopírují jednu šablonu. Nejsou schopni mi odpovědět, proč nabízí zdarma dopravu, když to tak ve skutečnosti není


Produkt

https://www.alza.cz/sport/olpran-fr-max-pro-16-d5611974.htm


Požadované řešení

Měli by se omluvit a z objednávky odečíst 129 Kč za dopravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2019 13:05, před 6 lety

Z výše zaslaného odkazu skutečně vyplývá, že prodávající inzeruje dopravu zdarma. Nabídka zboží a služeb, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu doprovodné služby (dopravy) uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Doporučujeme vytvořit i kopii stránky, pro případ, že by byl její obsah později upraven prodejcem. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Nepodaří-li se spor o vrácení přepravného vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2019 16:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.