Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zboží jsem zakoupila na předváděcí akci dne 10.3.2014 v Dobřanech(PJ).Odstoupení od kupní smlouvy i vrácení zboží jsem provedla dle termínů v KS. Tel.urgence 24.3.2014 sděleno:předáno fin.účtárně k vyřízení.Za další týden až do dneška všechna tel.č.nedostupná.Zaslala jsem na fir.adresy do Mělníka i Prahy předžalobní výzvu,všechny doklady,návrh žaloby.Vše přišlo zpět zpětjako nedoručitelné.Vše jsem dne 24.4.14 ohlásila na policii ČR.
Čistič MAXI VAPORI 2000 jsem poprvé použila 13.3.14.Asi po hodině se čistič porouchal.Volala jsem do Mělníka a oni ještě týž den přivezli nový, který byl již používaný.
Vrátit částku dle KS 14 999,- Kč
|
Tweet |
Doklady o nedoručení si uschovejte. Písemnosti se považují za doručené, pokud je adresát odmítl převzít nebo pokud jsou zasílány na adresu sídla uvedenou v obchodním rejstříku. Skutečnost, že si adresát nevyzvedává poštu, nemůže jít k tíži spotřebitele. Nyní je možné podat návrh na vydání platebního rozkazu u příslušného soudu. Soud zcela jistě přizná právo spotřebiteli, ovšem praktické vymáhání částky může být obtížné, protože obdobné typy společností nemají formálně žádný majetek a není tedy co zpeněžit.
Pokud bude se subjektem zahájeno trestní řízení, můžete se v rámci tohoto řízení domáhat náhrady škody. Avšak trestní soud není povinen o něm rozhodnout.
Společnost Luxborough Analytics s.r.o. se nám nepodařilo kontaktovat, a proto jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Upozorňujeme však spotřebitele, že faktické vymáhání nároku může být obtížné.