Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#33310Vyúčtování za službu prostřednictvím SMS - Lán Miroslav

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2019, před 6 lety

Miroslav Lán

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsem ve vyúčtování mobilních služeb zjistil platbu cestou SMS ve výši 495 Kč,- za 5 SMS. Přes operátora jsem zjistil, že se jedná o platby na společnost DIMOCO Europe G.M.B.H. Nedozvěděl jsem se však, za jaké služby byla platba provedena, případně, zda je tato společnost pouze zprostředkovatelem platby.
První platba byla provedena dne 9. 5. 2019 v 19:20 hod. a následující vždy po týdnu.
Domnívám se, že toto je nezákonné vzhledem k tomu, že se mnou nebyla uzavřena žádná smlouva o koupi jakéhokoli produktu s touto společností nebo jinou přes tuto společnost.


Produkt

Nejsou mi známy


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že bych chtěl službu zrušit, žádám o zaslání kontaktních údajů na provozovatele služby a popis o jakou službu jde a rovněž žádám o vrácení účtované částky 495,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 13:07, před 6 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2019 16:13, před 6 lety

Ahoj Miroslav Lán,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.6.2019 17:04, před 6 lety


Miroslav Lán

Dobrý den,
děkuji za informaci. Rád bych zjistil jaká služba a jakým poskytovatelem je placena přes zasílané SMS zprávy, abych mohl tuto službu zrušit.
Děkuji Lán

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2019 09:25, před 6 lety

Dobrý den Lán,
Děkuji vám za vaši zprávu. V tomto případě vám může MPSC (Mobile Payments Service Center) pomoci.
Kontaktujte je prosím s příslušným telefonním číslem:
Tel: CZ 0844444484 (místní tarif)
Po – Pá 09: 00-17: 00
nebo prostřednictvím e-mailu: info-cz@mobileinfo.biz
Děkuji a jsem s pozdravem,
DIMOCO Team

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.6.2019 10:35, před 6 lety


Miroslav Lán

Děkuji za informaci, toto jsem již udělal a čekám na odpověď.
Lán

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 14:07, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.7.2019 09:23, před 6 lety


Miroslav Lán

Hodnocení:

Komentář: Vše bylo již vyřízeno se společností, na kterou mi byl ze strany DIMOCA zaslán kontakt. Současně jsem celou věc řešil se svým operátorem.
Děkuji za pomoc Lán