Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dnes jsem ve vyúčtování mobilních služeb zjistil platbu cestou SMS ve výši 495 Kč,- za 5 SMS. Přes operátora jsem zjistil, že se jedná o platby na společnost DIMOCO Europe G.M.B.H. Nedozvěděl jsem se však, za jaké služby byla platba provedena, případně, zda je tato společnost pouze zprostředkovatelem platby.
První platba byla provedena dne 9. 5. 2019 v 19:20 hod. a následující vždy po týdnu.
Domnívám se, že toto je nezákonné vzhledem k tomu, že se mnou nebyla uzavřena žádná smlouva o koupi jakéhokoli produktu s touto společností nebo jinou přes tuto společnost.
Nejsou mi známy
Vzhledem k tomu, že bych chtěl službu zrušit, žádám o zaslání kontaktních údajů na provozovatele služby a popis o jakou službu jde a rovněž žádám o vrácení účtované částky 495,- Kč.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Ahoj Miroslav Lán,
My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.
Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!
Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.
Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz
S pozdravem
Dobrý den,
děkuji za informaci. Rád bych zjistil jaká služba a jakým poskytovatelem je placena přes zasílané SMS zprávy, abych mohl tuto službu zrušit.
Děkuji Lán
Dobrý den Lán,
Děkuji vám za vaši zprávu. V tomto případě vám může MPSC (Mobile Payments Service Center) pomoci.
Kontaktujte je prosím s příslušným telefonním číslem:
Tel: CZ 0844444484 (místní tarif)
Po – Pá 09: 00-17: 00
nebo prostřednictvím e-mailu: info-cz@mobileinfo.biz
Děkuji a jsem s pozdravem,
DIMOCO Team
Děkuji za informaci, toto jsem již udělal a čekám na odpověď.
Lán
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Vše bylo již vyřízeno se společností, na kterou mi byl ze strany DIMOCA zaslán kontakt. Současně jsem celou věc řešil se svým operátorem.
Děkuji za pomoc Lán