Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V autobusu X-R17 výluky Chotoviny - Olbramovice spoje R 716 České Budějovice - Praha Hl.n. nastala 10.6.2019 v 13:40 starším cestujícím život ohrožující situace - v plně uzavřeném autobuse novější výroby s instalovanou klimatizaci řidič topí - topení pocitově vařící - v plném uzavřeném autobuse se staršími lidmi. Teplota nad 40 stupňů, naměřeno na videu.
Starším lidem hrozí infarkt. Cestující pociťuje bolesti na hrudi, bude vyšetřen u lékaře a bude vyhotovena lékařská zpráva.
Autobus jezdi dal. Situaci urychleně řešte, máme vše na videu , zvažujeme žalobu pro ohrožení starších cestujících včetně mé babicky na životě.
Cestovala jsem do Prahy k lékaři a OČEKÁVALA JSEM, ŽE TAM DOJEDU k náročnému zákroku VE FYZICKÉM KLIDU. !!!
ALE BOHUŽEL.
Vlak ČB-CHOTOVINY byl také bez klimatizace, celou cestu vedro, a bus to ještě překonal !
Ze situace vyvoďte důsledky pro řidiče a jeho nadřízené. A to by mělo platit i pro ČD. ( Vyšší šedovlasý muž)
Nikomu z nás se toto nelíbilo a dobré jméno to ČD NEUDĚLALO.
Cestování ve vedrech s topením v bude na plný výkon, bez klimatizace a bez možnosti otevření oken - to je vrchol bezohlednosti a ignorace cestujících , které ČD takto nechávají přepravovat .
Na kritiku cestujících při vystupování z busu, byl řidič ještě drzý a sprostý. A to jen proto, že mu bylo řečeno, že poruchový bus má být odstaven v zájmu zdraví cestujících .
Doufám, že se podobné situace opakovat nebudou, ve výsledku je to totiž vizitka ČD .
Alena Fuszteiová, čb.
vše je v textu uvedeno
Reakcí na moji stížnost ( a celý bude cestujících), by měla být zpráva, jak
ČD TOTO S DOPRAVCEM VYŘEŠILY.
To mě opravdu zajímá, neboť služby ČD používám, ale toto ve vedrech nemám chuť riskovat.
Navíc -lidé si to mezi sebou samozřejmě řeknou..
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.