Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zasielka sa stratila. Samozrejme na to aby som sa to dozvedel, som musel kontaktovat ja Vas. Ked sa konecne zasielka nasla, prisla mi sprava nech si ju vyzdvihnem na pick-up pointe. Po troch pracovnych dnoch cakania mi prisla sprava ze sa ju nepodarilo dorucit na pickup point. Musel som teda znova kontaktovat Geis aby mi bolo zdelene za zasielka sa velmi dlho zdrzala v depe a tym padom musela byt vratena do obchodu. Velmi pekne dakujem za takuto sluzbu.
Accretor 120120
- Skvalitnenie sluzieb, pretoze toto je ostuda
- tovar bol na dobierku, takze peniaze som priamo nestratil, ale kedze som ho objednal 5 tyzdnov dozadu, musel som niekolkokrat volat na vasu linku, medzi tym byt bez produktu, ktory som si mohol dodatocne objednat ak by som vedel ze nepride. Nehovoriac o tom ze teraz si musim znova objednat ten isty produkt a zasa vyuzit vase sluzby, ktorym velmi neverim ale nemam na vyber.
Zaver: Ziadam financnu napravu, pretoze takato cakacia doba je neospravedlnitelna a samotne cakanie ma stalo vela drahocenneho casu, stresu a stratenej produktivity vdaka nikdy nedorucenemu produktu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.