Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den babicka podepsala loni smkouvu u cesky aukcii na plyn a ted babicce dosla ukonceni smlouvy od innogy u ktere je predtim jsem resil aby tam nepresli ktem smejdum s innogy vse probehlo ok az do dneska doslo pokuta ve vysi 8000kc od innogy za ukonceni smlouvy ti smejdi su natvrdo prevzali smlouvu bez naseho vedomi. S innogy jsem mluvil natvrdo si ji vezmou zpet ale co dal??? Pokutu u tech smejdu plarit nechci diky za odpoved nebo radu (tel. č. viz referenční údaje) diky skricek
Prevod plynu
Nechci platit pokutu u smejdu zadam českou obchodni inspekci o radu
|
Tweet |
Pokud měla společnost ukončit závazek se spol. Innogy za spotřebitelku k určitému termínu, aby nebyla požadována spol. Innogy sankce a ukončila jej k nesprávnému termínu, odpovídá za škodu kterou způsobila dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Pokud společnost České aukce s.r.o. porušila smlouvu a spotřebitelce tak vznikla škoda, má nárok na náhradu škody ve výši sankce, která je po spotřebitelce vyžadována.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.