Společnost


České aukce s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33323Podvod prevedeni plynu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2019, před 6 lety

David Skříček

Znění stížnosti

Dobry den babicka podepsala loni smkouvu u cesky aukcii na plyn a ted babicce dosla ukonceni smlouvy od innogy u ktere je predtim jsem resil aby tam nepresli ktem smejdum s innogy vse probehlo ok az do dneska doslo pokuta ve vysi 8000kc od innogy za ukonceni smlouvy ti smejdi su natvrdo prevzali smlouvu bez naseho vedomi. S innogy jsem mluvil natvrdo si ji vezmou zpet ale co dal??? Pokutu u tech smejdu plarit nechci diky za odpoved nebo radu (tel. č. viz referenční údaje) diky skricek


Produkt

Prevod plynu


Požadované řešení

Nechci platit pokutu u smejdu zadam českou obchodni inspekci o radu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2019 13:19, před 6 lety

Pokud měla společnost ukončit závazek se spol. Innogy za spotřebitelku k určitému termínu, aby nebyla požadována spol. Innogy sankce a ukončila jej k nesprávnému termínu, odpovídá za škodu kterou způsobila dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Pokud společnost České aukce s.r.o. porušila smlouvu a spotřebitelce tak vznikla škoda, má nárok na náhradu škody ve výši sankce, která je po spotřebitelce vyžadována.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2019 09:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.