Společnost


DPL s.c.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33328Neprofesionální komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2019, před 6 lety

Jana Luzarová

Znění stížnosti

Zdravím, chci se zeptat, zda je v pořádku, když reklamuji produkt (konkrétně clip in vlasy) a člověk, který mi odpovídá, se nepodepisuje. Nevím ani adresu či název společnosti, v emailu jsem měla Czechlogistic locahair, na stránkách teď mají polskou firmu i adresu. Chtěla jsem clip in vlasy reklamovat a poslat zpět, člověk x mi ale napsal, cituji (mohu udělat screen): "neodesílejte prosím vlasy, vrátíme peníze". Já jsem jim ve svém dalším emailu poděkovala za vyřízení. Na to mi přišla už nečekaná reakce asi od člověka y, který si buď nečetl předchozí citovaný email ze své vlastní firmy, anebo nevím...: "Ok ale jaké řešení v tomto případě po nás požadujete? napsala jste nám po 3 týdnech..." Bez podpisu, bez čehokoli.
Další email byl takový: "jde o tom, že už 2,5 týdne zpět jsem Vám uvedla adresu k odeslání vlasů a stále jste je neodeslala, pouze jsme vedli mailovou komunikaci, proto pokud jste je neodeslala, ptala jsem se, co v tom případě očekáváte."
Ve skutečnosti je to tak, že 1. 1. jsem psala ohledně reklamace, 2. 1. mi odpověděli s adresou, a 9. 1 , jsem se omlouvala za zdržení a ptala se jich, zda to chtějí zaslat i včetně nejmenšího pásku vlasů, kterému jsem už zastřihla konečky (reklamace byla právě o tom, že ty vlasy, mimo jiné, měly už jenom konečky asi od poloviny délky, tedy žádná hustota, o které mluví na stránkách, jen cancoury). Na to mi napsali 12. 1., že ty vlasy nemám odesílat, že vrátí peníze. Sice mi to přišlo trochu zvláštní, ale ten den jsem měla čas s tím jít na poštu, takže jsem nešla.
Chci se zeptat, zda je taková komunikace normální. Vlasy jsem neodeslala jen kvůli tomu, že mi dali takové instrukce, a vůbec nevím, kvůli komu - co to jsou za lidi.


Požadované řešení

Měli se zařídit podle toho, co napsali... Nepsat pokaždé něco jiného, když už jsme byli dohodnuti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2019 20:55, před 6 lety

Dle obchodních podmínek (https://www.locahair.cz/clip-in-vlasy/3-obchodni-podminky) se právní vztah řídí českým právem.

Prodávající odpovídá kupující, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí.

Prodávající má povinnost reklamaci vadné věci vyřídit. Může tak učinit opravou, nebo výměnou věci za nový kus, pokud není možné takto odstranit vadu, má spotřebitelka nárok od smlouvy odstoupit.

Pokud prodávající uvedl, že vrátí spotřebitelce peníze, jedná se o odstoupení od smlouvy. V takovém případě se smlouva ručí od počátku a strany jsou povinny si vrátit poskytnutá plnění. Prodávající tak má povinnost vrátit zaplacenou částku a kupující převzaté zboží. To platí, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Pokud prodávající uvedl, že kupující zboží vracet nemusí, pak platí takovéto ujednání.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2019 15:49, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.