Počet nahlášených stížností: | 224 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den!
21. 5. 2019 jsem si objednal od Firmy Dovezeme levně / Rovnou od výrobce
Držák na mobil do auta za 118 Kč, ástku jsem ihned zaplatil, zboží již mělo dorazit, společnost nekomunikuje, kontaktní e-maily se vrací jako nedoručitelné.
Postup společnosti se mi zdá nestandartní, podvodný.
Foto viz https://www.google.com/search?q=dr%C5%BE%C3%A1k+na+mobil+do+auta&client=firefox-b-d&tbm=isch&tbs=rimg:Cag-FZxxuWHeIjhJa5VEKwtWP-Lwx4Wd9JG04H-GcOMk_1HzRctaKzij9l-ejNrWD4037YJ5aaukA2r2iUlyP_1X3vlSoSCUlrlUQrC1Y_1ET2cNIV6IJmfKhIJ4vDHhZ30kbQR2ohiaCF_1KH0qEgngf4Zw4yT8fBGJ0f0-5YGq0SoSCdFy1orOKP2XEQpQtIAmd1UPKhIJ56M2tYPjTfsRx-pA9aeeDAAqEglgnlpq6QDavRGqlquZRhBaQyoSCaJSXI_19fe-VEf4WqQLkJqVr&tbo=u&sa=X&ved=2ahUKEwjlhqCJsuLiAhVOJlAKHUiiBYcQ9C96BAgBEBs&biw=1158&bih=607&dpr=1#imgrc=qD4VnHG5Yd6sxM:
Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku. Tímto ji potvrzujeme. ČÁSTKU 118 Kč PROSÍM UHRAĎTE NA ČÍSLO ÚČTU: 2001544172/2010 VARIABILNÍ SYMBOL: 1910025838
Zboží dodat, nebo vrátit peníza.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.