Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33336Nefungující klimatizace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2019, před 6 lety

martina kuncová

Znění stížnosti

Dne 11.6 jsem jela z hl.nádraží v Praze ve 14:30 Ec do Děčína. Vlak neinzeroval žádné zpoždění na peronu, odjel se zpožděním 20 min bez důvodu, od začátku nefungovala klimatizace a venku bylo 32 st. C. Po celou dobu ve vlaku průvodčí jen běhali sem a tam a rozhlasem nikdo nic neřekl. Vlak jel každou chvíli pomalu a často stál.
Syn jel 7.6 tím samým EC tu stejnou trasu a též bez klimatizace.
Žádám vysvětlení proč vlak odjíždí pravidelně z hl nádraží se zpožděním a po trase zastavuje, když 25 min na to jezdí pravidelný rychlík Praha -Děčín, který zastavuje jen ve stanicích a vyjíždí z hl nádraží vždy na čas.

Jízda bez klimatizace v plechovém vlaku bez okének s venkovní teplotou nad 30st je peklo- žádám plnou náhradu jízdného. Dojíždím denně za prací na tak velikou vzdálenost a nechápu v dnešní době tento nekomfort.
Martina Kuncová, Žitná 77, Děčín


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 13:28, před 6 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 05:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.