Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#3334Neuznaná reklamace opravy zahradního rideru v Mountfielda.s. Frýdek-Místek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2014, před 11 lety

Radek Slíva

Znění stížnosti

Moje matka 71let si nechala v únoru udělat garanční prohlídku-výměnu oleje na zahradním traktoru Mountfield v jejich servise.Bez odsouhlasení ji vyměnili i žací nůž s unašečem,takže cena opravy se vyšplhala 2.650Kč a tuto cenu maminka uhradila.Při prvním sečení po provedení opravy se však po 5 minutách provozu a sekání na zcela rovném povrchu s nízkým trávníkem tento nový nůž nepochopitelně zasekl do půdy a to cca 5 cm hluboko,přičemž se zohl,zaryl do země a prosekl šasi kolem nože.Opravu jsme tedy reklamovali a vše doložili fotodokumentací místa kde k události došlo.Na toto však servis nereflektoval a byli jsme nařčeni,že fotky jsou podvrh a že muselo dojít k nárazu nože např. o obrubník,i když na novém noži není žádný zásek!Několikrát jsem osobně řešil s manažerem, reklamaci ale zamítli!Traktůrek jsem tedy odvezl do jiného specializovaného servisu,tam mi zkontrolovali původní starý nůž i s unašečem a s tím,že je perfektně rovný a vyvážený mi jej namontovali zpět.


Produkt

Rider XE 70


Požadované řešení

Bezplatná oprava - výměna unašeče a nože.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 15:09, před 11 lety

Jestliže byla reklamace zamítnuta a prodejce se k jednání staví tímto způsobem, je možné prokázat existenci vady výrobku nebo práce znaleckým posudkem. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz. Doporučujeme tak učinit co nejdříve. Je ale také možné, že tím, že věc byla uvedena do pořádku nebude možné vadnost zboží či práce nyní prokázat.
Jestliže znalecký posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného jako náklad nutný k uplatnění reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 14:29, před 10 lety

Společnost Mountfield a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.