Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Moje matka 71let si nechala v únoru udělat garanční prohlídku-výměnu oleje na zahradním traktoru Mountfield v jejich servise.Bez odsouhlasení ji vyměnili i žací nůž s unašečem,takže cena opravy se vyšplhala 2.650Kč a tuto cenu maminka uhradila.Při prvním sečení po provedení opravy se však po 5 minutách provozu a sekání na zcela rovném povrchu s nízkým trávníkem tento nový nůž nepochopitelně zasekl do půdy a to cca 5 cm hluboko,přičemž se zohl,zaryl do země a prosekl šasi kolem nože.Opravu jsme tedy reklamovali a vše doložili fotodokumentací místa kde k události došlo.Na toto však servis nereflektoval a byli jsme nařčeni,že fotky jsou podvrh a že muselo dojít k nárazu nože např. o obrubník,i když na novém noži není žádný zásek!Několikrát jsem osobně řešil s manažerem, reklamaci ale zamítli!Traktůrek jsem tedy odvezl do jiného specializovaného servisu,tam mi zkontrolovali původní starý nůž i s unašečem a s tím,že je perfektně rovný a vyvážený mi jej namontovali zpět.
Rider XE 70
Bezplatná oprava - výměna unašeče a nože.
|
Tweet |
Jestliže byla reklamace zamítnuta a prodejce se k jednání staví tímto způsobem, je možné prokázat existenci vady výrobku nebo práce znaleckým posudkem. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz. Doporučujeme tak učinit co nejdříve. Je ale také možné, že tím, že věc byla uvedena do pořádku nebude možné vadnost zboží či práce nyní prokázat.
Jestliže znalecký posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného jako náklad nutný k uplatnění reklamace.
Společnost Mountfield a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.