Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
bohužel ne tedy pro lidi, kteří pokaždé někam spěchají a na poslední chvíli, kdy už má vlak skoro odjíždět, najednou zahlásíte zpoždění např.10 minut a kolikrát se i stále navyšuje!
Opravdu už mi hlava nebere, že je tomu tak už denně a místo toho aby jste lidi na to upozornili včas, ponecháváte to do poslední minuty!!
Kolikrát člověk spěchá aby to vůbec stihl, přiběhne na nádraží upocenej, jak po maratonu a v tu chvíli to tam skočí.
Tenkrát se mi dokonce i stalo, že stojí lidi na nástupišti, v rozhlase se ozvalo, ukončete nástup, vlak je připraven k odjezdu, kolej prázdná a 5 minut potom se na tabuli objeví zpoždění?!
Nevím, jestli pokoušíte lidskou trpělivost ale mohli by jste na to alespoň upozorňovat včas aby lidé věděli, že mají jet například jiným spojem!
Není to nic příjemného, když člověk musí pak několikrát za měsíc, se například omlouvat šéfovi, že zase přijede pozdě atd.!!
Berte trochu ohledy na lidi, pokud chcete mít dobrou pověst!!
Přeji hezký den!
Jak uznáte za vhodné!
|
Tweet |
Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.
Avšak dle smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu náleží cestujícímu také za určitých podmínek i odškodnění za zpoždění.
A to dle následujících pravidel:
25 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 400 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 50 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 200 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Nebo jednorázové odškodnění pro držitele jízdenky IN 100 ve výši: 50 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 100 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Více informací nalezne spotřebitel na webové adrese: http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/odskodneni-cestujicich/-7879/
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.