Společnost


Kiwisoft s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33347Reklamace smartwatch DZ09

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2019, před 6 lety

Miroslav Jung

Znění stížnosti

Několikrát jsem kontaktoval společnost se žádosti o výměnu nefunkčních hodinek. Emailem,chatem a vždy bez jakékoliv reakce. Tedy,po vyčerpání moji trpělivosti, nakonec jsem jim je asi před měsícem zaslal poštou. Zásilka byla převážná a zase bez odpovedi,nic. Žádám tedy o vrácení peněz,nebo výměnu/opraví hodinek. Byl to můj první a poslední nákup u nich.


Produkt

Smartwatch. Hodinky s telefonem.


Požadované řešení

Vrácení peněz,nebo výměna v záruční lhůtě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2019 21:11, před 6 lety

Pokud prodávající odmítá přijmout reklamaci zboží, u kterého záruční doba ještě neuplynula, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud neposkytnul prodávající dostatečnou součinnost při vyřizování reklamace, spotřebitel by mohl trvat na tom, že reklamace byla uplatněna již dříve, při prvních urgencích. Reklamace včetně odstranění vady pak musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se zhotovitel se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 15:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.