Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#33348Trička Kappa v akci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2019, před 6 lety

Věra Jasná

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem byla na nákupu v Kauflandu, ul. Konečná Hodonín. Máte v akci pánské trička a kraťasy zn.Kappa různých velikostí od M - XXL. Protože jsem si chtěla v klidu prohlédnout a vybrat zboží v akci, tak jsem jela brzy, v 7.05 hod jsem byla na prodejně. Hledala jsem modré tričko ve vel.XXL, bohužel marně. Modrých bylo tak max. 5 ks v tom velkém množství a to jen v malých vel M,L a 1x XL, jinak vše v bílé a šedé barvě ale zase jenom v malých číslech M-L a zase pár kousků jen XL,to bylo tak vše. Nevím, jestli máte klamavou reklamu nebo před prodejem jsou velikosti rozebrané prodavačkami pro jejich známé apod., prostě to nechápu. Chodím nakupovat i do Lidlu, tam jsem nikdy s velikostma problém neměla, vždy měli všechno. Zaměstnanci mají zákaz odkládat pro své známé zboží, všechno zboží musí jít do prodeje a to ve všech velikostech, jak jsou uvedeny v letáku. Mám v Lidlu známou, tak to vím. V Kauflandu je to zřejmě jinak, jak jsem se dnes přesvědčila. Mám potřebu vám tuto moji zkušenost napsat, je to vše o vedení - manažerech prodeje, stávat by se to ale nemělo. S pozdravem V. Jasná


Produkt

Nebyly k dispozici trička ve velikostech XXL, která byla v akci na letáku, trička zn. Kappa


Požadované řešení

Dát všechno do prodeje, co je v letáku a ne jen některé velikosti - týká se triček.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 11:23, před 6 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Popisovanou situaci by bylo možné podřadit pod klamavé konání, jakožto klamavou obchodní praktiku, a to dle přílohy č. 1 písm. d) k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2019 15:36, před 5 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2019 09:14, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 06:52, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.