Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 14.5.2019 jsem si na strankach www.sestryvakci.net objednala zboží,které mělo hodnotu včetně pošty 990kc.Prisel mi obratem email,kde mi byla potvrzena objednavka.Posilala jsem ten den peníze, kdy mi následujícího dne přišel od společnosti potvrzující email,že faktura za zboží byla uhrazena ve výši 990kc a že zboží obratem posílají.Zbozi nepřišlo,reakce společnosti žádná.Psala jsem jim tři emaily,okomentovala svou nespokojenost na jejich fcb stránce a napsala jim přes jejich fcb stranky zprávu.Jejich telefon uvedený na stankach nikdo nezveda.Dnes je již 12.6- stále nemám zboží,případně zvrácene peníze ani jedinou odpověď proč nemám skoro za měsíc od prijeti platby na jejich účet zboží
Ideálně do týdne odeslání zboží,jinak vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Tímto žádáme podnikatelku, aby se k případu vyjádřila.
Dobrý den,
tímto se omlouváme paní Švajdové za zdržení objednávky. Nicméně 1. 8 2019 si ji zákaznice převzala. Snad je již vše v pořádku. Gryc
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.