Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#33350Nedoručené zboží na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2019, před 6 lety

Martina Paboučková

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží z HaM a jako dopravu zvolila PPL, 7.6.2019 mi přišla sms, že 7.6.2019 mezi 11-13 dojde k doručení. V 11:45 sms, že je zboží v parcelshopu, který ten den byl otevřen do 15:30, volám opakovaně řidiči, nezvedá, volám na operátora - prý se spletli a údajně zavolají řidiči, aby mi zvedl telefon. Po šesti totálně vyzvoněných volání mi řidič zvedl telefon cca v 12:15 řekl, že už jede domů a že se vracet nebude a že se spletl. Prosila jsem ho, že jde o dárek , že nemohu z práce odejít a že je to nutné. Nic , následně na lince , opět vydržte, řešíme, do hodiny dáme vědět. Po třech hodinách volám opět já a kolegyně, která vyřizovala můj požadavek už šla taky domů / bylo 16:00/, a dnes balík mít nebudu a nemůže mi říct, kdy ano, ale zadali požadavek na znovu doručení.
Pondělí, úterý, středa nic , píšu stížnost na ppl, napsali, je nám líto, brzy doručíme. Odpovídám, že na stránkách píšou že standardně druhý den, vyjímečně třetí den, odpovídají, že tam neuvádí slovo " garantují" a že se tedy nejedná o garanci a že brzy doručí.

Máme zkažené narozeniny / vědět to, obstarám náhradou aspoň drobnost/, nikdo se mnou nekomunikuje tak, aby mi řekl termín doručení, kompenzaci nebo cokoliv jiného.


Produkt

PPL


Požadované řešení

nevím, možná by firma měla zaměstnávat kvalitnější zaměstnance.... Hlavně chci obdržet do zítra zboží!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 11:17, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 05:44, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.