Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#33358Neoprávněně účtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2019, před 6 lety

Naděžda Strnadová

Znění stížnosti

Na mém telefonu (viz referenční údaje) jsou mi odečítány poplatky za připojení k internetu. Data nikdy nevyužívám, pouze vlastní wifi. Jedná se v podstatě o krádež, peníze nazpět nechci, ale dejte to do pořádku


Požadované řešení

Přestat mě okrádat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 09:42, před 6 lety

Pokud spotřebitel službu využil, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat.

Pokud i přesto spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pro úplnost dodáváme, že většina současných telefonů má možnost vypnutí datového přenosu ve svém nastavení. Vypnutí datového přenosu může sloužit jako pojistka pro případ, že by se uživatel omylem k internetu snažil připojit (ačkoliv nechce), je-li datový přenos vypnutý, telefon se nepřipojí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.6.2019 10:03, před 6 lety

Dobrý den paní Strnadová,

díky za Váš podnět. Dle kontroly u Vašeho čísla eviduji, že se Vaše SIM karta opakovaně připojuje k naší mobilní datové síti. Jelikož nemáte nastaven datový balíček, je Vám účtováno jednorázové připojení 29 Kč na 24 hodin.

Toto připojení může být v důsledku aktualizace systému či na základě aktivity nějaké aplikace, kterou máte v telefonu staženu.

Pokud nechcete, aby se Váš telefon připojoval k internetu bez Vašeho vědomí, můžete si na své předplacené kartě aktivovat blokování připojování k internetu. Pro zablokování připojení k internetu pošlete SMS ve tvaru BAP na 999111.

Poté se budete moci nadále k mobilní datové síti připojit, ale připojení bude vyžadovat Vaše potvrzení na displeji telefonu.

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2019 10:03, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2019 22:09, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.