Společnost


AdveSt s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33364Neúspěšné odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2019, před 6 lety

Barbora Tesařová

Znění stížnosti

Pokusila jsem se odstoupit od smlouvy, protože se na zboží
(elektrokoloběžka), v průběhu jeho užívání, projevilo několik závad.
Prodejce (internetový obchod e-scooters.cz) mi, jako projev dobré vůle, nabízí polovinu pořizovací ceny,protože se mu zboží zdá příliš opotřebované. S tím jsem nesouhlasila a navrhla jsem alespoň 3/4 původní ceny, což prodejce není ochoten akceptovat a z jeho reakce jsem pochopila, že spoléhá na rady svého právníka, případně soud, protože mě mailem požádal o kontakt na právníka, který mě bude zastupovat u soudního sporu. Můj právník bohužel odlétá na dlouhodobý pracovní pobyt do zahraničí, proto mě napadlo poprosit o pomoc vás, případně ČOI (ADR). Teď nemám ani zboží ani peníze a ještě se musím obhajovat, protože jsem zboží používala...
Veškerou komunikaci s prodejcem jsem schopna doložit.
Děkuji za pochopení.


Produkt

Elektrokoloběžka Jack Hot carbon


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení celé kupní částky (pokud možno mimosoudně).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2019 21:54, před 6 lety

Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Za větší počet vad se považuje výskyt alespoň tří vad na věci, přičemž každá z nich brání řádnému užívání věci.

Odstoupením se smlouva ruší od počátku a strany jsou povinny si vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelka by tak měla vrátit prodejci koloběžku a ten částku, kterou na základě smlouvy přijal. Prodávající není oprávněn částku jakkoliv krátit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2019 09:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.