Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Přes eshop.Placeno převodem. Vrátila jsem v termínu 14 dnů objednané Push-Up dvojdílné černé šněrovací plavky-stejné nemají kódy, ale stále jsou v prodeji a mám jejich prt scrn, ve 2ks, dvě velikosti,celkem 1092Kč, dle požadavku a info na jejich stránkách vyplnila jejich zpětný formulář/mám potvrzení na mailu/ a odeslala, zboží odeslala na své náklady doporučeně poštou zpět. /lístek od pošty mám/DR 3532896165u. Nic nedošlo, psala jsem jim, vyžádali si kopii pošt. lístku /poslala jsem-že to nemohou vyhledat. Chtěli objednací číslo- já poslala to co měla-jejich kód /111188178/,se kterým jsem měla plavky vracet-nic prý nedostali, pak /z jiného mailového účtu/ zaslána vyžadaná kopie pošt.lístku, od té doby nekomunikují. Mají můj mail i telefon.
Děkuji, Chytková
Push-Up dvojdílné černé šněrovací plavky-stejné nemají kódy, ale stále jsou v prodeji a mám jejich prt scrn, ve 2ks, dvě velikosti,celkem 1092Kč
Vrácení Kč. Vrátit a komunikovat.
|
Tweet |
Pokud společnost nevrátila částku ve sjednaném termínu, drží ji jako bezdůvodné obohacení a navíc se ocitá v prodlení.
Bezdůvodné obohacení je společnost povinna spotřebiteli vydat dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po dlužníkovi, který je v prodlení se splacením peněžitého dluhu (bezdůvodného obohacení, může věřitel, který řádně splnil své smluvní a zákonné povinnosti, požadovat splnění dluhu a nárokovat k němu ještě zaplacení úroku z prodlení. Výše úroku z prodlení se stanoví podle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. a počítá se ode dne splatnosti dluhu (ode dne, kdy spotřebitel společnost vyzval k vydání bezdůvodného obohacení).
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, určite sa nejedná o zbytočné predlžovanie veci. Akonáhle obdržíme potrebné údaje peniaze zákazníčke vrátime. Budeme ju sami kontaktovať. Ďakujeme.
Pekný deň, Vigoshop
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat o postupu v řešení věci.
Společnost mne kontaktovala, já odpověděla a zaslala požadované:
Dobrý den,
podací lístek byl zaslán z mailu: artur.ropotamo@seznam.cz
Mé číslo účtu je:
085 76 900 63/0800, bez mezer.
Budu tedy očekávat vratku platby.
S pozdravem
Chytková Hana
______________________________________________________________
> Od: "Vigoshop CZ"
> Komu: h.chytkova@centrum.cz
> Datum: 01.07.2019 13:46
> Předmět: Požiadavka Vigoshop
>
Dobrý deň, kontaktujem Vás vo veci vrátenia plaviek. Mohly by ste nám len napísať, s ktorého mailu ste nám poslali kópiu podacieho lístku. Ďakujeme za číslo balíčku. Pod tím číslom je táto informácia s pošty:
image.png
Je možné že sa jedná o chybu zo strany pošty? Samozrejme, že peniaze Vám vrátime napíšte nám len číslo Vášho účtu.
Ďakujeme za odpoveď.
S pozdravem, Janka
Vigoshop
t: +420 255790517
e: info@vigoshop.cz
w: https://vigoshop.cz/
HS PLUS d.o.o., Gmajna 10, 1236 Trzin, Slovenia, EU
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Dobrý deň, peniaze sme zákazníčke vrátili. Z našej strany je sťažnosť uzavretá.
Pekný deň, Vigoshop
Dobrý den,
potvrzuji, ano peníze jsou NYNÍ společností vráceny.
Velice děkuji dTestu o možnosti "kontrolovaně domoci" se" peněz zpět.
Je to jen jejich zásluha a já si této společnost velice vážím.
Nevím jestli by "jen obyčejný člověk" toto dokázal.
Jsem letitá samoživitelka, přerostlé dcery na studiích, bez jakékoli podpory z otcovy strany a ještě na prastarém domečku, kde vše dosluhuje.
Je velmi těžké uškudlit si vzácně na nějakou malou radost, mediálně a často pou
žívané "standartní" - cokoli, nenajdete ve většině takovýchto domácností a to nemluvím ani o autě, bazénech, nové zařízení domácnosti, dovolených ap., a když to ještě takto dopadá, je člověk už silně znechucen a unaven...
Ještě jednou tedy společnosti dTest děkuji.
Ať se jen daří.
Hana Chytková
Dobrý deň, aj my ďakujeme.
Pekný deň, Vigoshop