Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
4.4.2019 jsem zakoupil PC hru Age of Empires II HD.Hru jsem zaplatil
kartou.
cena:777 Kč.Potom jsem chtěl hru aktivovat.
Po provedené registraci na svém Steam účtu, se u 4 bodu návodu objevila:CHyba a na obrazovce bylo hlášení,že KLÍČ ke hře měl být aktivován před 11./tým/ únorem2019.Zdůraznuji,že PC hru jsem zakoupil:
dne 4.4.2019.KLÍČ,k aktivaci hry z pochopitelných důvodů nemohl
do Steam ůčtu dorazit.Takže k aktivaci hry vůbec nedošlo,nikoli
z mého zavinění.Jakákoli snaha z mé strany se nesetkala s pochopením
organisace,u níž jserm si hru objednal a zaplatil.
PC hra AGE OF EMPIRES II HD
Chtěl bych /pokud by bylo možné/ tuto hru održet
s platným aktivačním klíčem
|
Tweet |
Pokud zakoupený software nemá inzerované a sjednané vlastnosti nebo není možné program aktivovat tak, jak prodávající či výrobce uvádí, jedná se o vadné plnění. V takovým případě může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění. Uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat) je možné v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí softwaru. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo žádat nápravu nebo přiměřenou slevu, nebude-li možné vadu napravit, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a tím se dopouští správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den,
vzniklá situace nás velmi mrzí a rozhodně vyřizujeme nápravu, tedy zaslání funkčního klíče. Se zákazníkem jsme problém již jednou řešili, nicméně zákazník se nám již znovu neozval, proto jsme delší čas čekali na odezvu. Se zákazníkem se spojíme a chybu napravíme. Děkujeme za upozornění.
Stížnost tedy přeřazujme na spotřebitele, aby měl možnost doplnit vývoj situace.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel nám sdělil, že proběhlo zaslání hry v elektronické podobě. Stížnost proto uzavíráme.