Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Už jsem zde psala stížnost že jsem byla 11.6.2019 kupovat s přítelem postel a u výdeje zboží to teda stálo zato... Dneska sme se rozhodli postel složit a po rozbalení krabic byla jedna krabice jiná. Tj. postel se kupovala v dub san remo a jedna krabice ze tří byla dub san remo světlý. Samozřejmě tam jedeme reklamovat a doufám že se dočkám aspoň normálního přístupu.
Postel Maestro 180x200 dub san remo
Řešení? Nejlepší by asi bylo nějaký odškodnění což se ale podle mě nestane. V nejlepším případě budu ráda když se dočkám výměny.. Pochopila bych kdyby se to stalo možná u něčeho jinýho, ale postel ze 3 krabic kde jsou jasně napsaný názvy to by se stávat nemělo
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží (nebo jeho část), jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Smažáková, omlouvám se Vám za komplikace i za chování personálu skladu. Již jsem to předal k řešení vedoucímu obchodního domu - Vámi popsané chování pracovníků není v žádném případě akceptovatelné.
Co se týká chybného balení, může se to v množství naskladňovaného zboží stát. Za kontrolu zboží máte i Vy, jako zákazník spoluzodpovědnost v tom smyslu, že je ve Vašem zájmu si překontrolovat správnost a množství přebíraného zboží (viz kupní smlouva a obchodní podmínky na její rubové straně), zvlášť v případě, kdy píšete: "postel ze 3 krabic kde jsou jasně napsaný názvy".
Balík by Vám měl být, samozřejmě, na příslušném obchodním domě vyměněn za správný.
Ještě jednou se omlouvám.
S pozdravem
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
K mému překvapení mi byl balík bez problémů vyměněný. Vedoucí skladu se mi též omluvil.
Vážená paní Smažáková,
jsem rád, že se celá věc vyřešila.
Ještě jednou se omlouvám a přeji Vám příjemné dny.
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme jako kladně vyřešenou.