Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před dvěmi měsíci mi volala zprostředkovatelka nových tarifů od T-mobile a neřekla mi pravdu, která mi způsobila finanční ztrátu, přičemž jsem měla v úmyslu peníze naopak ušetřit. Vím, že je to dnešní trend vydělat společnosti hodně peněz, ale určitě to není na základě obelhání zákazníků. Nebo to není alespoň solidní přístup. Chci se zeptat, jak mám postupovat, jestliže společnost T-mobile mi nedá možnost odstoupit od telefonické smlouvy po dvou měsících. Chtěla bych vysvětlení a zároveň zrušení POD NÁTLAKEM udělané smlouvy po telefonu. Děkuji Pavla Dvořáková
tarif 300 Hit vs v Sí´Ť NESˇIT
Odstoupení od smlouvy.
Navrácení smouvy předchozí je mým základním požadavkem.
|
Tweet |
V tuto chvíli doporučujeme domáhat se podmínek, které byly spotřebiteli sděleny po telefonu. Jestliže není jiné dohody, smlouva byla uzavřena v tomto rozsahu.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.