Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Chápu když autobusy mají zpoždění v odpoledních časech, ale nechápu jak mohou mít zpoždění ráno 20 minut a více. Lidi na to zpolehaji a jezdí do práce. Ani to neni zpoždění ale spíše vynechána linka. Protože ma jezdit co deset minut a prijede jenom jeden nebo dva. A za tohle ma člověk platit tolik peněz měsíčně? Nehledě na to jaky jsou řidiči! Neohleduplni a arogantní. Byla jsem svědkem několikrát skripnuteho člověka ve dveřích, prudce brzdi, pred semadorem se rychle rozjíždí. Pokud neumí řídit tak by se to meli první naučit. Několikrát ohrozili bezpečnost cestujících a účastníky dopravního provozu!! Nechápu jak můžete chtít takové částky měsíčně za to ze nemáte pořádek ve firmě a prijmete každého.
Dostatečne poučení rodiču, postihy řidičů, levnější jízdné.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stánkách: https://www.dpmcb.cz/kontakt.html.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.