Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33372Věčné zpoždění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2019, před 6 lety

Lucie Důbravová

Znění stížnosti

Dobrý den. Chápu když autobusy mají zpoždění v odpoledních časech, ale nechápu jak mohou mít zpoždění ráno 20 minut a více. Lidi na to zpolehaji a jezdí do práce. Ani to neni zpoždění ale spíše vynechána linka. Protože ma jezdit co deset minut a prijede jenom jeden nebo dva. A za tohle ma člověk platit tolik peněz měsíčně? Nehledě na to jaky jsou řidiči! Neohleduplni a arogantní. Byla jsem svědkem několikrát skripnuteho člověka ve dveřích, prudce brzdi, pred semadorem se rychle rozjíždí. Pokud neumí řídit tak by se to meli první naučit. Několikrát ohrozili bezpečnost cestujících a účastníky dopravního provozu!! Nechápu jak můžete chtít takové částky měsíčně za to ze nemáte pořádek ve firmě a prijmete každého.


Požadované řešení

Dostatečne poučení rodiču, postihy řidičů, levnější jízdné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 10:17, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stánkách: https://www.dpmcb.cz/kontakt.html.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.