Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#33376Stížnost na doručovatele do ulice Čiklova 13

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 minut 3 sekundy

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2019, před 6 lety

Nina Kolářová

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych si stěžovala na doručovatele do naší ulice Čiklova 13 v Praze. Nikdy na nás nikdo nezvoní, i když jsme doma. Přítel pracuje často z domova a nikdy žádné zazvonění neslyšel, i když jsme pak ve schránce našli výzvu. Od 28.05.2019 jsem měla údajně na poště balíček, ale běžná výzva mi tentokrát ani nepřišla. 6.6.2019 přišla až druhá výzva, že si mám balíček vyzvednout do 12.06.2019. Na vyzvednutí tohoto balíčku jsem tedy měla opravdu málo času, jelikož jsem výzvu objevila až 11.06.2019 večer. Na poště mi bylo řečeno, že mi žádná stížnost stejně nepomůže, protože je doručovatelů málo a jsou nedostatkové zboží. Pokud všichni doručovatelé pracují s takovým přístupem, tak se tedy jako zákazníci máme na co těšit. Doručovatelé by neměli pracovat s vědomím, že se jim stejně nic nestane a proto svou práci nebudou provádět důsledně. Dříve jsem také pracovala často z domova a paní doručovatelka na mě dokonce i klepala, když mi nesla balíček. Teď už se nikdo nenamáhá ani zazvonit, natož hodit výzvu do schránky!


Požadované řešení

Doručovatelům by se mělo domluvit, aby svou práci vykonávali pořádně. Za špatné plnění práce by měli mít nějaké postihy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 10:47, před 6 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.