Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 26.4.2019 jsem v e-shopu http://www.adidasadilette.cz zakoupil boty "Adidas Deerupt - Originals Boty Dámské - Bílé/Bílé 9 Velikost - 38" V celkové hodnotě 1.564 + 433. Za 15 dní a mi boty dorazily ale boty v žádném případě neodpovídají těm, které jsem kupoval. Místo mnou požadovaných bot mi dorazil typ "Adidas cloudfoam červená/bílá" Vše mám nafoceno a zdokumentováno. Bohužel na e-shopu nelze najít žádnou e-mailovou adresu ani kde by se dalo s prodejcem komunikovat. Jediná možnost je napsat text do zadávacího pole v záložce "Kontakty". Skrz toto pole jsem již poslal několik dotazů a stížností avšak vše bez jakékoliv odezvy. Jak mohu postupovat dále?
Děkuji moc za odpověď Matula.
nejlevnější Adidas Deerupt - Originals Boty Dámské - Bílé/Bílé 952ZKYGU (952ZKYGU)
Chtěl bych vrátit peníze, za špatné zboží které mi bylo doručeno.
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Spotřebitel v daném případě může požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.