Společnost


www.adidasadilette.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33377Doručeno jiné zboží, e-shop nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2019, před 6 lety

Michal Matula

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 26.4.2019 jsem v e-shopu http://www.adidasadilette.cz zakoupil boty "Adidas Deerupt - Originals Boty Dámské - Bílé/Bílé 9 Velikost - 38" V celkové hodnotě 1.564 + 433. Za 15 dní a mi boty dorazily ale boty v žádném případě neodpovídají těm, které jsem kupoval. Místo mnou požadovaných bot mi dorazil typ "Adidas cloudfoam červená/bílá" Vše mám nafoceno a zdokumentováno. Bohužel na e-shopu nelze najít žádnou e-mailovou adresu ani kde by se dalo s prodejcem komunikovat. Jediná možnost je napsat text do zadávacího pole v záložce "Kontakty". Skrz toto pole jsem již poslal několik dotazů a stížností avšak vše bez jakékoliv odezvy. Jak mohu postupovat dále?

Děkuji moc za odpověď Matula.


Produkt

nejlevnější Adidas Deerupt - Originals Boty Dámské - Bílé/Bílé 952ZKYGU (952ZKYGU)


Požadované řešení

Chtěl bych vrátit peníze, za špatné zboží které mi bylo doručeno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 10:58, před 6 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Spotřebitel v daném případě může požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 05:28, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.